چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نامه شماره 1

شاید از من متنفر باشی چون شوهرت رو از دستت بیرون آوردم ! چون فکر میکردی شوهرت من رو بیشتر از تو دوست داره ! بین دوست داشتن و تنفر از من گیر کردی! خوب خودت میدونی که تقصیر من نبود. خودت پای منو به زندگیت کشوندی. خودت خواستی. درسته که من دقیقا همونی که میخواستی نبودم ولی خودت منو آوردی. من چطور حریف وسوسه های شورانگیز او نمیشدم ! من ! من که از هیچ جای دنیا خبر نداشتم ! چطور زمزمه های عاشقانه او رو باور نمیکردم !؟ تو که عاشقش نبودی! او فقط شوهر تو بود ولی من عاشقش بودم و او هم همیشه میگفت ... اما عزیز من ! هیچ غصه نخور! من تاوان این گناه ناکرده رو پس دادم ! از خیلی وقت پیش! تو نمیدونستی که این هوس هم میگذره ؟ پای همه رو قطع کردی از زندگیت ! با هر زن و مونثی جنگیدی! خودت , اعصابت , جوونیت و حتی بچه هات رو حروم کردی! به پای مردی که ارزشی نداشت! برای زحمتای تو هیچ وقعی نمیگذاشت. دوستت نداشت . میفهمی؟ اون نمیتونه کسی رو دوست داشته باشه ! حتی من رو !! منی که نمیشد بندازی بیرون! منی که بیخ ریشت مونده بودم !

داشتم میگفتم ! خیالت راحت باشه ! من تقاص پس دادم ! زیاد! به قیمت همه زندگی! منم بازیچه بودم ! 



نظرات 4 + ارسال نظر
زی زی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

اینو تو به کسی نوشتی یا اون به تو نوشته ؟
وی هر چی که هست اون مرد مشترک ها همه چیز رو خراب میکنن نه زن ها
شما میل هات رو بخونی بد نیست

lady stitch چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

خوبی شما؟؟
میگم این انار شما تو یخچاله. تا موتوری نزده بیا تحویل بگیر

خانوم یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

من می دونم کی رو میگی...نه زی زی منظور ِ نانازی اونی نیس که فکر کردی...یعنی فکر کنم...هان؟ نانازی؟

فعلا سه تا نقطه... سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

فقط سه صفحه از وبت رو خوندم ولی فک کنم با همین سه تا بشم یکی از خوانندهای همیشگیت صداقت و راحت نویسیت رو خیلی دوست دارم و فقط خواستم بگم که چقدر قشنگه روراستی و صداقت که به این سرعت آدمو جذب می کنه وب تو روی دسکتابم سیو کردم تا یادم باشه سر فرصت بخونمت ولی فعلا نمی تونم خسته نباشی نانازی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد