چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

اگر بار گران بودیم و رفتیم .....

آدم وقتی دنبال بهونه بگرده بالاخره از یه چیزی یه موردی درمیاره و کار خودش رو میکنه ! راستش این وبلاگ از روز اول هم خیلی رژیمی نبود از اوضاع و احوال هم برمیاد که بنده اصولا آدم این کاره نیستم و دارم خودم رو مسخره میکنم ! به قول انار اونایی که لاغر هستن لیاقت لاغری رو دارن ! و کلا آدم لایق اون چیزی هست که داره ! (یه مثل هست که مامانم خیلی استفاده میکرد: خلایق آنچه لایق!! ) خلاصه اینکه توی این وبلاگ برنامه رژیمی که نوشته نمیشد و کلا این صفحه هایی هم که مینوشتم همش با عذاب وجدان و شرمندگی از دوستان رژیمی بوده ! از اونجایی که من اصلا عضو خنثی در انارستان بودم و کلا خیلی هم فعالیت نداشتم و بعد از مشکل وحشتناکی که (البته واسه من وحشتناک!!) توی زندگیم افتاد تقریبا همون یه خورده مشارکتم رو هم توی انارستان از دست دادم و تبدیل شدم به یه مسافر گذری که هر چند وقت یه بار یه دونه کامنت میذاره و ابراز وجود میکنه ! تا اینکه اون دعوا و درگیریها تو انارستان بوجود اومد و منم در نقش یه عضو مثلا قدیمی اومدم یه حرفی زده باشم که متاسفانه انگار زیادی حرفم جالب نبوده ، البته من چندین بار کامنتم رو خوندم و دلیل اصلی دعوا شدگی (فعل جدیده !!) خودم رو نفهمیدم ولی این نمیتونه رفتار من رو توجیه کنه و خودم خیلی احساس شرمندگی میکنم و سعی کردم از اون به بعد توی انارستان کامنتی نذارم .(نه این که فکر کنید خودم رو لوس کردم و اینا ها ! نه والله ! فقط میترسم دوستایی که توی این مدت پیدا کردم رو با یه حرف نابجا و نابخردانه ناراحت کنم ) البته همیشه همه پست ها و کامنت ها رو میخونم و برنامه بچه ها رو دنبال میکنم و  ولی خوب......

حالا همه اینا رو گفتم که بگم تصمیم گرفتم کلا این وبلاگ بیخیالش بشم ! اوه نه ! نه اینکه بیخیالش بشم ! منظورم اینه که دیگه وبلاگ رژیمی نیست ! یه وبلاگ روزمره و مخصوص چرت و پرت های خودم هست ! اینطوری لااقل تکلیفم با خودم معلومه و دیگه کسی که از طرف انارستان میاد اینجا توقع برنامه و رژیم و این حرفا از این وبلاگ نداره !! شاید یه وبلاگ دیگه یه جایی بصورت یواشکی!!! باز کردم و برنامه زندگیم رو توش نوشتم ! (به خدا اگه روم بشه یه وبلاگ جدید درست کنم و به دوستان معرفی کنم و باز نتونم رژیمی بنوسم !!)

بنده پیشاپیش از همه دوستانی که خواهند گفت سوء تفاهم پیش اومده و بنده برداشت غلط داشتم و اینا , تشکر میکنم ! به جان عزیز خودم اینا همش بهونه هست ! خوب آدم روش نمیشه یه دفه بیاد بگه خانوما آقایون بنده جنم لایف استایل بهینه داشتن رو ندارم . دوست دارم مثل حیوون زندگی کنم , مثل گاو بخورم ، مثل خرس بخوابم مثل ...... !!! خوب قبول کنید سخته دیگه !! به جون خودم چس دماغ و اینا هم نیستم ! قدم دوستای انارستانیم هم روی دو تا تخم چشام اگه دوست داشتن بیان و از دوست قدیمی خودشون یه خبری بگیرن خیلی هم خوشحال میشم !

همین دیگه ! ما از لاغری شما بسیار خرسندیم و به داشتن دوستای مثل شما به خود میبالیم  

آها اینم آدرس ماجرای اون روز هست : 

http://weightloss.anarkhanoom.com/2009/01/384.php 

آ