چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

خوشبختی و بدبختی

خوشبختی و بدبختی انگار توسط یه نخ باریک از هم جدا میشند!! یا توی یه لحظه جا عوض میکنن!! درست در اون موقع که فکر میکنی بدحالی و خیلی بهت فشار اومد !!‌نوید اومدن یه حادثه بدتر قلبت رو فشار میده !!‌اینقدر بیتابت میکنه که غم اکنونت در نظرت پوچ و بیخود میاد و اون وقت یه دفه ! در یه لحظه ..... میفهمی که اون حادثه اتفاق نیفتاده !! و تو خوشبخت میشی! و تمام غمهای قبلیت برات کم رنگ تر میشند!!

پ.ن ۱ نه دوستای گل ! خبر قبلی دروغ نبوده ، فقط امروز نانازی نزدیک بود یه مصیبت دیگه رو به چشم ببینه که گذشت!!!(البته نه اینکه اتفاق خاصی افتاده باشه ها!! اینطوریا که شما فکر کنید مثلا یکی از پشت بوم پرت شده پایین له شده !!! بعد یه دفه ببینید با دوتا بستنی قیفی میاد جلوتون!! به جان ناناز دیگه بیشتر از این نمیشه توضیح داد)


پ.ن۲  نانازی فکر میکرد اشکاش خشک شده ولی امروز حدود ۲۳ لیتر و چهل و پنج سی سی اشک ریخت ! اونم همش در عرض سه ساعت!!!


پیام اختصاصی: آقای خدا !! بله بنده در جریان هستم که شما اینقدر شرور و بد هستید که میتونید بدتر از اینا هم به سرم بیارید!! بنده از کلیه قابلیت های شما خبر دارم !! البته اون قابلیت ها که میتونه خوب هم باشه دارید ها ولی خوب گرایشتون به مصیبت یه کمی بیشتره ! یعنی یه جورایی بیشتر با گوشمالی بنده ها حال میکنید!!! از دست شما به کجا پناه ببرم !؟!؟

حقیقت این هست که من حالم خوبه !! جز بغض های گاه و بیگاه و فشرده شدن های قلب چیز دیگری نیست که بشه بهش اسم عزاداری رو داد. خوب مهم این نیست که طرف چقدر رابطه فامیلی نزدیک داشته باشی ، مهم اینه که چقدر واست مهم بوده !

دوستای مهربونم که برام پیام گذاشتید ، از همه شما ممنون هستم به زودی بهتون سر میزنم و دوباره سعی میکنم نوشته ها رو از سر بگیرم ! درهرصورت غم و اندوه من نباید به شما سرایت کنه!


خوشحال باشید و دل شاد

نانازی

فراموش میکنیم یا اصلا به روی خودمان نمیاوریم ! لبخند میزنیم ! بازی میکنیم ! دیگر نه این لباسهای کوچک و رنگارنگ و نه این گردنبندهای بدلی و نه این عطرهای دخترانه دلمان را نمی لرزاند! اصلا انگار بهترهم شد! چقدر بابت نداشتن پول و این همه مارک های جدید نگران بودم ! چقدر با حسرت از جلوی این مغازه های دخترانه رد میشدم ! آخخخخ که چه نفس راحتی میکشیم دیگر همه مارکها و برند ها و رنگهای صورتی و آبی و همه و همه برایم بی معنی شده !




راستی!؟ کفن مارکدار هم داریم!؟