چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

غرغرانه 1+...

- نمیدونم طرف با خودش چه فکری کرده ! همه عالم و آدم میدونن من از اون الف آخر اسمم متنفرم . از همون دوره نوجوانی به همه گفتم اون الف رو حذف کنند. یکی از مشکلاتی که با این طرف هم داشتم همین بود. بعد واسه من پیغام داده "نانازا" شنیدم ایران هستی, با من تماس بگیر. چشم حتما!! لابد فکر کردی که مثل قبل عزیز هستی که هر غلطی میخوای بکنی. 

-اون بالایی که مخاطب خاص داشت ولی خوب از فحوای کلام معلومه که گه مرغی هستم دیگه !؟ 

- مامانه داره میره شمال بعد من میمانم و این داداشه !! خدایا میتونی سریعتر منو بکشی! باور کن اصلامشکلی نیست. راضی به این همه زحمت نیستم ها! 

-از این اس..کای.پ میترسم . از اینکه بازش کنم باز یه خبر بد بهم برسه ! اصلا حساسیت پیدا کردم نسبت به آیکونش! کهیر میزنم . دوست عزیز بخدا به هر چیزی که تو معتقدی ! اینجا به من خوش نمیگذره ! تمام سعی و تلاشت رو گذاشتی که یه دفه آب خوشی از گلوی من پایین نره !! 

- بهم گفتن پاشو آخر هفته بیا شمال!! خوب من به کی بگم شمال رو دوست ندارم !؟

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

خیلی خندیدم...اسم ِ جدیدت خیلی هم قشنگه...نانازا! نانازا! نانازااااااااااااااااااااااااااااااا

black_sky یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://black-sky.orq.ir

واله ما نفهمیدیم
بد اخلاقی
خنده رو هستی
یا اصلا جز هیچ کدو؟/
ولی یه سفربزن برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد