چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

happy birthday to me

تولدم مبارک.


 این صفحه رو رزرو کرده بودم که به تاریخ تولدم پستی داشته باشم ولی این دو سه روزه هرچی فکر کردم پستگاه مغزم جواب نمیداد!

سی و چهار سال پیش شش خرداد که اتفاقا جمعه هم بود توی بیمارستان نجمیه تهران به دنیا اومدم همون موقع دکتر (دکتر مـ.صدق) از تو اطاق عمل به بابام زنگ میزنه و میگه خدا بهت یه فاطمه سلطان داده !! و فکر کنم تنها کسایی که از به دنیا اومدن من خوشحال بودن بابام بوده و خاله کوچیکه ام ! خوب مامانم که اون موقع بیهوش بوده متوجه نشده چی به چیه ! بعدشم لابد تو ذوقش خورده ولی به روی خودش نیاورده ! فاجعه زود توی فامیل گشت ... فلانی بچه اولش رو سزارین کرده اونم دختر!!! یعنی هرکی دیگه بود با این استقبال بی سابقه برمیگشت سر جای قبلی , منم خواستم برگردم ولی دکتر زبل تر از اون حرفا بود و زودی شکم مامانم رو دوخت و جای برگشت برای همیشه  برای من بسته شد!! و اینطوری شد که من به دنیا اومدم ! نوزادی که صداها رو میشناخت و سر برمیگردوند! به قول مامانم تا مدتها مشکوک بوده من جن هستم یا آدم !!

حالا سی و چهار ساله هستم ! اما نه اینکه فکر کنید واقعا یک زن سی و چهار ساله در من زندگی میکنه ! واقعیت اینه که حالا من دو دختر 17 ساله در خودم دارم ! دوبار هفده ساله هستم ! شاید هفده سالگی مضاعف! و راستش را بخواهید حتی این هفده سال دوم را بیشتر هم دوست دارم ! حتی با اینکه این همه سختی اش را کشیده ام ولی دوستش دارم ! من توی این هفده سال دوم به دنیا اومدم و حتی مردم و دوباره به دنیا اومدم . زندگی پیش روی من هست شاید یک روز دیگر طول بکشه شاید هم 17 سال دیگه و شاید ..... مهم اینه که هنوز حتی بعد از یک شب پر گریه با چشمای باد کرده و کله ای که از درد مثل بالون شده وقتی از خونه بیرون میزنم از ترکیب رنگهای سبز درختها و آبی آسمون و طلایی خورشید ناخودآگاه میخندم و هنوز توی دلم با درختا حرف میزنم !

تولدم مبارک.

نظرات 5 + ارسال نظر
ری چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 07:44 ق.ظ

آزی خانم
نانازی داره می آد ایران که برن خواستگاری برای برادرش!
خودتو اسیروعبیر نکن خواهر!
فکرکنم یه وبلاگ مشترکی هم با همسرآینده داره!!!!!!!!!


لطفارسیدگی کن!

م چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام
دوست من
تولدتـــــــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــــــــ
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$

تولدتـــــــــــــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــــــــــــ
خدایا عزیزی که این نظر را می خواند:

بر بال آرزوهایش پرواز ده

او را در همه لحظات در یاب

مبادا حسته شود

بیمار شود

و یا غم ببیند

دلش را سر شار از شادی کن

آنچه را به بهترین بندگانت عطا میکنی به او عطا کن

امین یا رب العالمین


مردم اغلب بی انصاف

بی منطق و خود محورند

ولی آنان را ببخش...

اگر مهربان باشی

تو را به داشتن انگیزه های نهان متهم می کنند

ولی مهربان باش...

اگر شریف و درست کار باشی

فریبت میدهند
ولی شریف و درست کار باش...

نیکیهای امروزت را فراموش می کنند

ولی نیکو کار باش...

بهترینهای دنیا را به دنیا ببخش

حتی اگر هیچ گاه کافی نیاشد
در نهایت میبینی هر چه آنچه که هست

همواره میان تو خداوند است
نه میان تو و مردم

دعا کردم که تنها مال من شی

تو تعبیر قشنگ فال من شی

دعا کردم بدونی چشم به راتم

هنوز دلبسته بغض صداتم

اگه بازم دلت با دیگرونه

چشات دنبال از ما بهترونه

بذار با یاد تو دلخوش بمونم

فقط دلتنگیات با من بمونه

بازم تودلتـــــــــــــــ مبارکــــــــــــــ
در مرام ما اسیران

عاشقی رسمی ندارد

دوستی را می پرستم

چونکه پایانی ندارد

خواستم اس بزنم شمارت را نداشتم

تولدتـــــــــــــــــــــــ خیلــــــــــــــی مبارکـــــــــــــــــــ
به من هر سر بزن

(خصوص)

http://baghroozegar.blogfa.com/

زی زی دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

یعنی این ری همه جا بی ابروبازی در اورده . همه جا .
بعدشم این پست واقعا گریه داشت ؟ گریه داشت که من براش گریه کردم
اینقدر از این لوس شدن خودم بدم اومده بدم اومده

استوا خاتون سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://bootejeghe.blogsky.com/

سلام همولایتی. ما تو جزیره ایم، اون بالا، پینانگ!
شما کجاشی؟

استوا خاتون سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

واییییی همولایتی شما چه پیشکسوت بودین در این عرصه ولایت!
تولدتون هم بسیار بسیار فرخنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد