چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

آرزو کن

 

باید به هرآنچه که می خواهی بدست بیاوری ایمان داشته باشی.  

همه آرزوهایت و حتی آنهایی که هنوز خودت نمیدانی قبلا برآورده شده اند. به خدا چنگ نزن! به خودت چنگ بزن. اگر به آرزویی نمیرسی تقصیر از توست به درون خودت نگاه کن . آیا به اندازه کافی به آرزویت ایمان داری؟ کائنات (خدا، نیروی برتر یا هر اسمی که دوست داری بخوانیش) یک اقیانوس پر از اجابت ، پر از نور برای هر کسی ساخته ، کافی هست دستت را دراز کنی. غوطه ور شو در این همه نور که فقط برای تو هست فقط برای تو! عجله کن ! آرزو کن و میوه اجابت بچین زندگی آنقدر طولانی نیست که یک عمر به یک آرزوی کوچک بچسبی. آرزو کن ...  

نظرات 7 + ارسال نظر
ماری جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

وای نانازی جونم خیلی قشنگ بود.
کلی نیرو گرفتم
قربونت
ماری

صورتی شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

zizi یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 08:40 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

چه ملس بود پستت

Yaprak دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://zamaneazizeyeganegi.blogsky.com/

سلام نانازی ناز نازیه من ... خوبی خوشگلم ؟
در مورد این پستت کلی حرف دارم که بزنم .
می دونی راستش سال 87 و 88 ( تا نصفه هاش ) که کتاب راز رو زیاد می خوندم و به این قضیه جذب انرژی های مثبت و نیروی کائنات هم بیشتر فکر می کردم و اعتقاد داشتم اتفاقای قشنگتری برام میفتاد .. مثلا وقتی می گفتم پول پارو می کنیم دقیقا از در و دیوار به دستم پول می رسید . حالا نمی دونم تلقین بود یاواقعا به هم ربط داشت اما از وقتی که دیگه به این چیزا فکر نمی کنم این چیزا کم شده تو زندگیم .
حرف جالبی زدی در مورد اینکه آرزوهای ما قبلن برآورده شده و ما فقط باید به خودمون چنگ بزنیم .
باید دوباره رو فکرام کار کنم

آزی سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

نانازی خیلی فرهیخته شدی.حرفات سخته ولی خوبه

میس ری یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 08:17 ب.ظ

چرا آرزوی هام به روز نمی شن!؟
همش تکراری و قدیمی!

منا یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

اههه من خیلی وقت بود نیومده بودم
ارزوهای من همیشه ظاهرشون خیلی کوچیکه ولی خودشون انقدر بزرگن که تمام زندگیم شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد