چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

جدول کشی نانازی

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

 

انی رایت دهرا من هجرک القیامه
دارم من از فراقش در دیده صد علامت

 

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

گزارش هفته آغازین تعطیلات نانازی:

بابای بچه ها یک عدد ماشین مال عهد دقیانوس به قیمت خیلی ارزان خریده که به قولی خیلی تمیزه !!!! ولی چون هزینه سوخت اینجا بالاست استفاده چندانی ازش نمی شه !! حالا شما دلیل خریدنشو لطفا از خود ایشون بپرسید !!!

نمرات کماکان اعلام نشدن !! نانازی وقت تلف می کند و هیچ کار مفیدی انجام نمی دهد و ....

و اما برنامه لایف استایلانه .....

این جدول تازه کشفیده شده .... نانازی اصلا از این همه ......... امکانات که در اختیارش بود خبر نداشت در هر صورت

یک دو سه ... امتحان می کنیم ...

دوشنبه

پرتقال هویج انبه نان گوشت نخود لوبیا سیب زمینی شیرکم چرب کورن فلکس جمع
۲عدد ۲عدد ۱برش ۱۵۰گرم ۸۵گرم ۱۰۰گرم ۱۰ گرم ۱فنجان ۳قاشق
۹۰ ۷۰ ۷ ۴۰۰ ۱۴۵ ۱۰۰ ۱۵ ۱۵۰ ۱۲۰ ۱۲۰۷

 این ترتیب غذاها جابجاست !!

یعنی معلومه نانازی نهار چی داشته ؟!؟!؟!؟ نه یعنی خدا وکیلی میشه حدس زد؟!؟!

 

نظرات 10 + ارسال نظر
بهارک دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

به به چقدر تنوع :)) من که هیچی ندارم هر روز یک جور غذا می خورم خدا رحم کرد املت یاد گرفتم حالا هی همونو درست می کنم غذای خودمونو درست کنم اصلا نمی شه روغن و گوشتشو کم گذاشت غلط می شه آشپزیش
واسه همین تا جایی که می تونم با همین سبک اینها سر می کنم
نه اون پیاده روی که نوشتم یعنی اون کار رو کردم :)) نمی دونم کالریشو ننوشتم شاید ۲۰۰ شاید ۱۰۰.

لادن دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 06:34 ب.ظ

به به ! می بینم که جدول دار شدی...
راستی من به توصیت عمل کردم البته به جاش از دینه برن
استفاده کردم که پوست گندمه... یه قاشق چایی خوری و
مثل تو با آب دادم بالا سر گلوم هم گیر نکرد:)
ببین نظراتت خیلی بهم کمک می کنه... همیشه بیا اون طرفا..

لادن سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 03:00 ق.ظ

مرسی لیلی جون...
می دونی منم یه نمه یه جورایی شدم... اما اگه کاهش وزنم
سریع تر بود خب همین یه نمه هم یه جوری نمی شدم...
اما بالاخره بدن بد قلق ماست دیگه! ناچاریم بدقلقشم دوست
داشته باشیم...
الانم یه جورایی گیجم بیشتر...
تا اول خرداد رو که مطمئنم اما بعدش رو شک دارم...

دیانا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 07:25 ق.ظ http://tavan-tavan.blogfa.com



به این می گن یه عدد نانازی جدول دار فرداعلا. حالا دیانا از نانازی می پرسه که فنجون شیری که خوردی حجم اش چند میلی لیتر هستش؟. چون دیانا از لیوانی استفاده می کنه که ۲۰۰میلی لیتر گنجایش داره و روی پاکت شیر دیانا هم نوشته شده که ۲۰۰میلی لیتر شیر کم چربی مصرفی ۸۰ کالری داره. حالا تو هم چک کن که یه موقع به بدن نانازی مون انرژی کم نرسونی.
کالری پایه ات رو بنوسی ما بهتر می چکیم ات نانازی جون.

لیلا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

به به مبارک باشه ! چه جدول خوشگلی !‌
نانازی ناهار آبگوشت خورده !!:دی
نانازی یک فنجون شیر کم چرب ۱۵۰ تا ؟؟؟ نگو تو رو خدا یک نگاه به روی اون برچسب جای شیر بنداز!‌

لیلا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

میبینم که دیانا هم در مورد شیر همین رو گفته !‌ آی نانازی زودی برو نگاه کن ها !

بهارک سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

ها ها همه تردمیل فروشیا پس مثل شهر ما پسرای خوشگل نیستن :))) کم پیدا هستم؟؟؟ من که مثل آدم هر روز ده بار میام می نویسم عزیزم که؟ خوابی الان آره؟ بوس :*

آرش چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

واقعا آدم با اینام می تونه زندگی کنه؟

دیانا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://tavan-tavan.blogfa.com



ما انجمن انارستانیان حامی مهندسان جوان تپلی هم هستیم دیگه. حالا اگه اشتراک این دو جامعه ی ناب بشه نانازی خانوم دیگه چه شود. پس مراقب خورد و خوراک ات باش ای مهندس انارستانی جدول دار!. ضمنا این نانازی چرا از ورزش و ترقص و پریدن و پیاده روی هاش نمی نویسه تا ما ببینیم علاوه بر هرم تغذیه اش هرم فعالیت اش در چه حاله. بیا اهرام دو گانه رو رو کن پلیز!

کیکفنجونی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://ladyfinger.blogfa.com/

ای بابا انگار کلی سوال بی جواب هست بیا جواب بده همه منتظرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد