چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی درس خون

دیروز پریروز که نانازی خودشو وزن کرد, اون یه کیلو که چاقیده بود, کم شده بود . دوباره مثل اول! زیاد مهم نیست . نانازی تصمیم گرفته فقط به درست غذا خوردن فکر کنه نه لاغر شدن!!!
نمره دیتا بیس نانازی شد 18/75 , نانازی دوست داشت بیست بشه ( چه توقع ها!!)
از حالا به بعد نانازی باید بیشتر تلاش کنه , هرچی درسا سخت تر می شه انگیزه نانازی برای یاد گرفتن باید بیشتر بشه ! نانازی دلش نمی خواد فقط درسا رو پاس کنه , می خواد خوب یاد بگیره! می خواد سوادش بالا بره . این انگیزه نانازی برای درس خوندنه . پس هرچی سخت تر , بهتر ! (وای چه حرفای قلمبه سلمبه ای بلده این نانازی ها!!)
عید هم که داره میاد ! البته برای نانازی زیاد فرقی نداره چون اولا وسط ترمشه ثانیا بابای بچه ها از این جنگولک بازیا خوشش نمیاد(وخیلی خوشحاله که نانازی وقت نداره عید بازی کنه ) ثالثا : نانازی کسی رو نداره اینجا که باهاش رفت و آمد کنه ! همین . پس عید در حد یه سال تحویل و احیانا دو سه تا دونه ماچ و موچ!

پاورقی : امان از دست این عربا!!! همه شون عاشق نانازی هستن ! می دونید که چرا!؟!؟!؟
نظرات 5 + ارسال نظر
من چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com/

یعنی اینقده کوچولوام ؟ رفتم تو 21 :دی
من سال دو مهندسی الکترونیک هستم که 4 ساله هست یعنی 2 سال دیگه تازه لیسانس میگیرم (گریه)
وب لاگم هم خوب مال قبلا هاست بیشتر الان دیگه اینطوری نیست چون نه دلم واسه ایران تنگ میشه دیگه نه دوست ایرانی دارم که بخواد از پشت خنجر بزنه !!

در مورد احساسات این دوست مالاییم هم بگم. من دو تا دوست خیلی صمیمی مالایی دارم که این طورین یعنی اوایل نبودن بعدش دیگه به قول مامانم ایرانیشون کردم !! مثلا دیدی که اینها 10 سنت هم کپی بگیرنلا با هم حساب میکنن ولی این دوستهای من اینطوری نیستن اصلا پاک ایرانی شدن رفته!!
اون یکی هم پارسال میخواستم برم ایران دیگه نیام (که اصلا حتی ایران هم نرفتم) واسم یادگاری یه کیف خرید! اینقده تعجب کردم که نگو. کلا خیلی باهم بیرون رفتیم و خاطره داریم. این یکی دوستم هم خیلی مهربونه. خلاصه اینطوری. ما هم از تنهایی میریم مالایی و ایرانی میکنیم باهاش رفیق میشیم !!

راستی توی درست موفق باشی. وقتی هدفت اینه حتما موفق میشی. هدف من که فقط مدرکه !! :دی

عربها هم ... امممم
فکر کنم عربها از توپولی ها خوششون میاد. درست گفتم ؟

عید هم که خیلی وقته عید ما عید نیست... عید دو سال پیش من توی جلسه امتحان بودم!! عید پارسال سر کلاس بودم!! عید امسال نمی دونم دیگه چی بشه!!!
عید سه سال پیشمون یه کوچولو عید بود فقط.

آلبالو چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://albalookhanum.blogfa.com/

ای عشق عربها! خیلی خوبه اهدافی که برای خودت تعیین کردی. پس ما یه مهندس تمام کمال داریم دیگه. یه چیزی بگم. من هم چون اینجا معمولا وقت کم میارم حوصله مهمون بازی ندارم. دوستی هم نداریم اینجا چند نفر رو می شناسیم که زیاد هم باهم جور نیستیم.
آره همون ویزوال بیسیکه. نانازی من تازه می خوام یاد بگیرم ها. فکر نکنی بلدم. پس حالا من می گم کمکککککککک!!!

لورا پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.loura.blogfa.com

به خانوم مهندس عزیز نانازی عرب پسند کجا هستی ..نخورنت چاقالو پسندن ها این عربا ..تا حالا رژیم انگیزه نشنیده بودم جالب بود نانازی تو چرا جدول نداری ..بزن جدولت رو تا بیا منم امضا کنم پاشو ..اخ حال میده بچه بودم عاشق این بودم مشقا رو خط بزنم نشد حالا بزور میام نت و مشقا رو تیک میزنم ..بای

کیکفنجونی جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://ladyfinger.blogfa.com/

هنوزم از عکی شربت خوردنت خندم می گیره ...کلا موفق باشی

لورا شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 12:35 ق.ظ

خوردنت عربا ..نانازی تو رو که نمیشه چک کرد تو بیا چکم کن ..بوس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد