چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

خوبیم

حقیقت اینه که من الان خوبم ! یعنی نه اینکه خوب خوب شدم ولی کلا سیستم "خود خوب کنی "ام عمل میکنه و دیگه به اون حادی خودزنی نمیکنم . البته روزی 9-8-7-6 بار یا بیشتر یادش میفتم و خوب یه سری عررر و گـــ..ووز راه میندازم واسه خودم ولی زودی میگذره مخصوصا که این دوتا چش تیله ای زودی میان خیره میشن بهت ببینن چرا داری اینکارا رو میکنی! مجبوری بهشون بخندی و دنبالشون بدوی تا احساس خوشحالی کنن. یعنی من اگه مادر بودم به فنا رفته بودم از این همه فداکاری....

نظرات 2 + ارسال نظر
زی زی شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

چی شدی لیلی
خاک بر سر من که باور نکردم حرفاتو

هستی یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

فعلا سیستم خود خوب کنی رو اکتیو نگه دار و نبرش رو snooz لطفاً! .. کار زیاد داری

^^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد