چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

قرمز یا قهوه ای

- من یه ریشه یابی هم کردم واسه این احساسات زشتی که الان دارم بعد دیدم جدای از اون مسئله استرس مسافرت و فشارهای خانواده و عوض شدن کلیه پرسنل دانشکده ما و اینکه الان کسی نمیدونه نامه من کجا هست و کی باید امضاش کنه و قضیه استعفام از محل کارم و بالطبع ضرورت فروش خونه و عدم درآمد و .... یه سری از این خورده مسائل جزئی!! مسئله اصلی لا.ک قهوه ای هست !! باور کنید ! من هفته پیش به پاهام لا.ک قهوه ای زدم بعد کلا این هفته قبل خیلی اخلاق گه مرغی داشتم !! خوب من دوست دارم وقتی به پاهام نگاه میکنم یه لا.ک قرررررمزززززز جیغ داشته باشه ! (این مسئله ارثی هم هست ها یه جورایی مثلا مامانم علاقه شدیدی به ماتــ...یک قرمز داره) این لا.ک قهوه اییه اون احساس لا.ک زدگی من رو ار..ضا نمیکنه ! اینم بگم من کلا از پاهام بدم میاد ها فقط وقتی لا.ک قرمز داره دوست دارم بهشون نگاه کنم !!
حالا که استون هم ندارم و باید این شرایط سخت و طاقت فرسا رو تحمل کنم . فقط میخواستم بگم شاید علل گرفتگی های درونی شما یه مسئله خیلی خیلی بزرگ نباشه ! شاید با یه لاک قرمز هم خیلی خوشحال بشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
استوا خاتون دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://bootejeghe.blogsky.com/

جزییات همیشه چون از چشم پنهون میمونن باعث مشکلات میشن!! (استوا خاتون کبیر)

امید چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

تینا سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

روش بزن! لازم نیست پاکش کنی. مگه همه مشکلاتت رو اول پاک می کنی؟ نه جانم! این همه مثل اون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد