چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

بالهای عاشق

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست

وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم

دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست


آخدا رسمش اینه ؟ یعنی برای اینکه آدما قدر همدیگر رو بدونن حتما باید مصیبت به سرشون بیاد؟ آخدا؟ چرا صداشو نشنیدی؟ میخواستم برم باهاش حرف بزنم ! میخواستم باهاش درد دل کنم ! میخواستم بپرسم چه طوری تونست تحمل کنه !! توی این مدت فقط به اون فکر می کردم !! آخه خداجون این چه قانونیه که یه نفر باید توی زندگیش این همه زجر بکشه ؟ چرا؟ چرا؟ چرا باید اون همه زیبایی و مهربونی تلف بشه ؟ کجای عدالته ؟ توی این مدت که همه دنیا روی سرم خراب شده بود منتظر یه فرصت بودم باهاش تماس بگیرم ! باهاش حرف بزنم !! ای خدا جون اینقدر دلم آتیش گرفته که همه زخمام سوخت همه دردام تاول زدن! ای خدا ! ای خدا !!

یکشنبه بود انگاری داشتیم با همسرمهربان برنامه میریخیتیم که تعطیلات بین دو ترم بریم تبریز بعدش از اونجا بریم ترکیه !! گفتیم از اونجا که برگشتیم مریم رو برمیداریم میاریم مالزی یکی دوماه  پیشمون بمونه یه کم اوضاع و احوالش بهتر بشه !! گفته بود دیگه نمیخواد قرص اعصاب بخوره ، خسته شده !! با خودمون گفتیم اگر تنها بیاریمش یه کم اعصابش آروم میشه !! نیم ساعت بعد از تبریز زنگ زدن !! خیلی خوشحال شدیم ! خیلی جالب بود که همزمان به هم فکر می کردیم !! پسر مریم بود، گفت مریم حالش بده ! قلبش ناراحت شده !! الهی بمیرم برات مریم جان که اون قلب مهربونت تحمل این همه ناملایمات و نامهربونیا رو نیاورد !! من یه همسرم گفتم الان اورژانسی بریم ایران و مریم رو برداریم بیاریم ! حتما اعصابش خیلی بهم ریخته زده به قلبش !! من چه میدونستم مریم دو سه روز پیش پرواز کرده بود! من چه میدونستم دیگه مریم درد نمیکشه ! دیگه زجر نمیکشه ! دیگه نگران نیست! دیگه دلش نمیلرزه !! آخ خدا !! آتیش به دلم زدی !! حال همسرم رو نمیدونم چون خودم اینقدر ضجه میزدم که از خودمم بی خبر بودم !!

مریم جان! خواهرم ! دوستم !  رازدار من !!  دلم همیشه برات تنگ میشه ! همیشه  توی خاطرم  میمونه که  تو از  فامیل خودمم بهم نزدیکتر بودی ! هیچوقت  دلم نخواست فکر کنم تو خواهرشوهر من هستی !  لازم نبود که بمیری تا به ما درس زندگی بدی عزیزم!!!

تو نمونه کامل یه عاشق درد کشیده بودی ! اخرش هم روح لطیفت نتونست تحمل کنه و پرواز کرد!! برای تو ناراحت نیستم چون میدونم راحت شدی! برای خودم و برادر کوچیکت غصه میخورم که دیگه کسی نیست پشتیبانی ما رو بکنه !! ما دیگه تنها شدیم و خودت خوب میدونی که فقط خودت هوای ما رو داشتی !! میسپرمت به روشناییها !! به آرامش بیکران !!

دوستت دارم برای همیشه !!

نانازی














نظرات 26 + ارسال نظر
فندق سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

لیلی جان خیلی ناراحت شدم
تسلیت میگم عزیزم خدا رحمتشون کنه

دیانا سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 12:17 ب.ظ http://tavan-tavan.blogfa.com

این جور وقتها من لال مونی می گیرم. می دونم حجم حادثه اونقدر سنگین هستش که کلام کفایت نمی کنه.

شادی دل تون و شادی روح شون رو خواهانم.

آلبالو سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://albalookhanum.blogfa.com

لیلی جان خیلی متاسف شدم تسلیت می گم عزیزم. روحش شاد باشه.

عسل سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 02:16 ب.ظ

خیلی متاسفم عزیزم. مرگ واقعا چیز تلخیه. ایشالله روحش همیشه در ارامش باشه.خدا به همتون صبر بده.

هستی انارستان سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام لیلی عزیزم
تسلیت میگم
ایشاللا غم آخرتون باشه و خدا بهتون صبر بده.

زینب سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 07:36 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

وای
وسط این همه سختی و مشقت ای که تو داری تحمل می کنی این دیگه خداییش زیاد بود
بمیرم برای تو و اون روح لطیفت
نانازی خیلی ناراحت و نگرانتم
نمی دونی چقدر
اومدی ایران اگه گذرت به تهران افتاد بگو همدیگر رو ببینیم
می دونم حرفم بی ربطه ولی دلم شور می زنه

سمیرا چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 06:40 ق.ظ

آخی... نمیدونم چی بگم. امیدوارم خدا بهتون صبر بده.

من خانوم چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://man87.blogfa.com

سلام لیلی جون
تسلیت عرض می کنم عزیزم غم آخرت باشه
مرگ پایان کبوتر نیست...

غزال چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

لیلی جون
تسلیت میگم . دیگه نمیدونم چی بگم . خدا به شوهرت و به تو صبر بده .

ملانی پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 06:38 ب.ظ

تسلیت می گم

لادن جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 08:46 ب.ظ

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر
آری شود... ولیک... به خون جگر شود...



تسلیت می گم عزیزم

لیلا جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

تسلیت میگم عزیزم

هستی شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 09:09 ق.ظ http://jadvalehaftegi.blogfa.com/

لیلی جون سلام
امیدوارم سفر بهت خوش بگذره و روزگار خوشی رو در پیش رو داشته باشی.
پسوردت رو برام بفرست .فقط 8 تا عدد باشه.
شاد باشی.
دوستت دارم

الهام یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام لیلی جون
تسلیت می گم . چی شد؟ تو اصلا" از مریضی قلبی اون خبر نداشتی ؟ به هر حال به شما و همسر مهربان تسلیت می گم . امید که مریم خانوم راهش رو به درستی پیدا کنه و در مسیر الیه راجعون قرار بگیره . براش تشعشع مثبت اعلام می کنم

سالومه یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

لیلی جان خیلی تسلیت می گم بهت
غم آخرت باشه
ولی بدون که رفته یه جایی که همه اش نوره و عشق....اون الان داره لذت می بره پس از آرامشش خوشحال باش...مطمئن باش کنارتونه و مواظبتونه
می بوسمت

بهار سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 05:19 ب.ظ http://baharmm.blogfa.com

تسلیت می گم لیلی جون.امیدوارم به زودی زود به آرامش برسی

آزی چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

من اون شب از بچه ها شنیدم.ناراحت شدم.جات توی گروه خالیه.امیدوارم باز هم همون نانازی قدیمی بشی وبیای که با هم دیگه تلاش کنیم که بتونیم غصه هامونو فراموش کنیم

هستی جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 05:55 ب.ظ

لطفاهرچه سریعتر به وبلاگ "جام دکتر انار" مراجعه کنین و به قسمت " جدول رقابت اعضا" رفته و تمامی علامت سوالها غیر از ستون امتیازدهی که توسط خود من تکمیل میشه رو پرکنین.
با تشکر
لیلی سریع جدولت رو برام بفرست یا همین جا بذار والا حذف میشیا .
یعنی چیزی نیست که من بتونم بهش امتیاز بدم.

بهار شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://baharmm.blogfa.com

لیلی جان من جدولت رو برای بررسی لازم دارم.یعنی ریز خوراکی هات رو .زودتر اینجا بذار.ممنون وموفق باشی

بهار یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://baharmm.blogfa.com

لیلی جان بدو که در شرف حذفی!من منتظرم بیا جدولت رو بذار.
حیفه که بخوای حذف شی بیا دیگه .اوکی؟

هستی یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 06:05 ب.ظ

لیلی خانوم
ما هیچ اطلاعاتی ازت نداریم بخدا که تو جام شرکت کنی
خیلی نگرونتم
تا پایان روز دوشنبه یعنی تا پایان فردا باید اطلاعاتت تکمیل باشه.
و جدولت کامل باشه.
دوست نداری تو جام شرکت کنی؟
دوهفته گذشت اما من حتی یه خطم ازت گزارش ندارم
بخدا دستم مودرآورد ازبس تایپیدم و بهت اعلام کردم.
لیلی جون
اگه حذف شدی از دست من ناراحت نشی و نگی نگفتی.
من 200 بارم اسمتو تو انارستان اعلام کردم.میدونم دسترسیت کمه و خارج از کشورخارجی.
اما باید منم یه سری اطلاعات داشته باشم تا از روش نمره مثبت و منفی بهت بدم.
خیلی حیفه که داری حذف میشی.
کاش جدولت رو زودتر میفرستادی.

بهار یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://baharmm.blogfa.com

لیلی خانوم کجایی؟
الوووووووو
ما نگران ومنتظریم!

دیانا دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://tavan-tavan.blogfa.com

با این امید که خوب و سلامت و رژیمی باشی لیلی جون.

بهار دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://baharmm.blogfa.com

من طبق وظیفه اومدم ببینم اومدی یا نه !ولی مث اینکه واقعا گرفتاری
موفق باشی

لیلا پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

کجایی دوست جون ؟! خوبی ؟

بهارک جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

لیلی جونم کجای پس خوشگلم؟ دلم برات تنگ شده عزیز دلم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد