چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

تنها مردن

بعد یه سری وبلاگایی هستن که واسه همه نوشته هاشون رمز دارن و همه رمزاشون هم متفاوت هست و هردفه باید انگشت نگاریت کنن تا بتونی پستشون رو بخونی ولی وقتی صفحه وبلاگشون رو باز میکنی یه دفه یه آهنگ گیمبالا لالا میپره وسط خونه !! بعد این یعنی احترام به خواننده؟ 


بعد من این چند شبه که بیدار موندم و هی خواب و بیدار بودم و هی به معراج میرفتم و اینا کشف کردم که اینا ساعتی سه بار اذان میگن! شایدم بیشتر!! نمیدونم گوشم مجهز به سیستم اذان یاب شده یا اینکه هرکی مثلا هروقت میخواد نماز بخونه بلند میشه واسه خودش یه ست اذان میره یا کلا از بس مسلمون هستن زنگ موبایلاشون همه اذانه !! هردفه هم باید با خودم تکرار کنم  که عزیزم من نماز نمیخونم !! یعنی حتی اگه بخوام و خیلی هم ملکوتی بشم هم الان نمیتونم !! 


بعد این دختره بالا آورده ! بابای بچه ها جیییییغ میزنه بیااااااااا این حالش بهم خورد!!! نه حالا واسه نگرانی بچه و اینا ! آقامون حساسیت داره به عقققققققق!!برای همین تا یکی از این بچه ها عق میزنه فوری اسم من به ذهن بابای بچه ها خطور میکنه !! ( میگم چطوره اسم وبلاگ رو عوض کنم بذارم عشقولانه های من و فلانی!! از بس ما تو فاز رومنس هستیم !!) حالا اینا رو ولش پریدم با اون حال زار ببینم دختره چه بلایی سرش اومده میبینم مقادیری از درخت کریسمس و تزییناتش که به اندازه کافی جویده نشده قاطی اون مواد هست (چیه خوب عق بچه امه !! مردم میان از گه پسربچه اشون مینویسن همه میان قلب میذارن!!) بعد من الان نگران تغییر ذائقه این بچه هستم !! 


بعدش کائنات , طبیعت , فلک روزگار .... هر گند و گهی که هستی چه میدونم ! خواهشن وقتی خواستی منو بکشی تنهایی بکش!! بذار تنهایی از مردن لذت ببرم !! بذار تنها بمیرم !! میشه یعنی من یه مرگی رو تنهایی تجربه کنم . یعنی تا خود چهلمم موضوع فقط مرگ من باشه و اینا!! یعنی دیگه اینقدر از زندگی سهم میبرم دیگه !! والله تو زنده بودن که هربار خواستیم یه دردی بکشیم یکی جلوتر از ما دست به کمر و دل سر واستاده بود که آیییییی من حالم بدتره !! تورو خدا بذارید من تنها بمیرم!!

نظرات 6 + ارسال نظر
ری شنبه 10 دی 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

خانوم شنبه 17 دی 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

عسلممممم...درخت جویده بوده؟ می گم خوب شد بالا آورد...مواظبش باش یه کم! عکسشم اینجا بذار...تو خودتم عین ِ پیشیا می مونی یه کم...ملوسی!...نه زی زی؟ نانازی مثل ِ پیشیا نمی مونه؟

زی زی چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 09:35 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

نانازی یه پیشی ه که اشک منو در آورده الان با این پست هاش
تو تلخ می نویسی با این همه مسخره نوشتنت باز نانازی
کاش با هم کوه می رفتیم
کاش دربند می رفتیم ..
کاش اون شبی که سه تایی رفتیم بیرون من اینقد مریض نبودم
باید گگوشم رو عمل کنم . تو گوشم استخون خوره هست .. دکتره هم بیمه قبول نمی کنه که

آزی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

:()))))))))))))))))

فافا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 01:27 ق.ظ http://slim-body.blogfa.com

خیلی خوب می نویسی از نگارشت و دیدگاهه خوشم اومد

آرتیمیس جمعه 30 دی 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://artimisth.blogfa.com

برای شما؟یادم نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد