چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

خونه تمیز ! زن با سلیقه ....

با خودم حساب کردم اگه لباسای شسته رو جمع کنم و لباسای نشسته رو بشورم بعد ظرفای شسته رو جمع کنم و ظرفای نشسته رو بشورم و کف آشپزخونه رو طی بکشم و کابینت کوچیکه رو ببرم انباری و قفسه سبزیجات رو مرتب کنم و کف انباری رو تمیز کنم و بشورم و کمد اطاقم رو راست و ریست کنم دیگه فقط خورده کاریهایی مثل گردگیری سقف ها و تمیز کردن ان مارمولکها و سم پاشی (برای جلوگیری از عبورو مرور مورچه های گرامی به داخل مواد غذاییمون) و شستن پرده ها و تمیزکاری کابینت زیر ظرفشویی و کمد پلاستیکی تو حیاط خلوت و شستن گاز و ..... باقی میمونه که واقعا چیزی نیست !! پس با خیال راحت میشینم فیلم میبینم ! خونمون که تمیزه گفتم که اگه لباسای شسته رو...


پ.ن. مونی خوشحالم که پیدا شدی! فعلا من دارم گم میشم ! اگه آنلاین نبودم نگران نشو.

نظرات 1 + ارسال نظر
lady stitch یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

همولایتی جون از دور میبوستت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد