چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

خواهرانه

تولدت مبارک داداشی عزیز دلم ! خوشگل من تو کی بزرگ شدی که قراره بریم واست خواستگاری؟ قربون اون شکل ماهت بشم من که چقدر آرزوی این روز رو داشتم ! کپل شکموی من ! همیشه از کائنات تشکر میکنم که منو به این آرزوم رسوند . آرزوی بزرگ شدن تو . و به زودی دیدن دامادی تو. 

نظرات 1 + ارسال نظر
حریر یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 05:58 ق.ظ http://harirestan.blogsky.com

سلام دوست من
چقدر این احساست رو دوست داشتم
من تجربه اش کردم و هنوز بعد از ۱۰ سال مزه عروسی برادرم برام شیرینه
با اینکه اون الان پدر شده و دوتا بچه داره وقتی ازم می پرسند بهترین خاطره زندگیت میگم ازدواج داداش کوچولوم
خلاصه که به شدت احساستو درک می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد