چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

والله به خدا

دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزدبه می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی‌ارزد
به کوی می فروشانش به جامی بر نمی‌گیرندزهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی‌ارزد
رقیبم سرزنش‌ها کرد کز این به آب رخ برتابچه افتاد این سر ما را که خاک در نمی‌ارزد
شکوه تاج سلطانی که بیم جان در او درج استکلاهی دلکش است اما به ترک سر نمی‌ارزد
چه آسان می‌نمود اول غم دریا به بوی سودغلط کردم که این طوفان به صد گوهر نمی‌ارزد
تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانیکه شادی جهان گیری غم لشکر نمی‌ارزد
چو حافظ در قناعت کوش و از دنیی دون بگذرکه یک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد

نظرات 2 + ارسال نظر
زی زی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

این شعر یعنی چی
آره خوش آهنگه
ولی جای قلم تو رو نمی گیره
نمی گیره
نمی گیره

دوست چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 11:12 ب.ظ


خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم. از همون وقت که لطف کردید ایمیلتون رو دادید. از هفته پیشم که اومدم نمی شد کامنت بذارم. انگار همه مسائل عالم به من رو آورد که سوالاتم از شما در درجه دوم باشه. الان اومدم چون یادم افتاد پارسال این موقع مالزی بودم و بعد که برگشتم با شما دوست شدم و بهم محبت کردین گفتین ای کاش قبلش با هم دوست بودیم و قرار می ذاشتیم و اینا...
تو کشور آرزوهای ظاهرا از دست رفته من خوش باشین:) دعا کن منم دوباره بیام.
هنوزم خیلی خیلی قشنگ می نویسی شاید معلومه که حس نویسنده با قبل فرق داره اما هنوز معلومه که شمایی:)

ستاره خانوم ! معلومه که ستاره سهیل هستی و سال به سال پیدات نمیشه !! ایمیل که بهم ندادی ! وبلاگم که نداری. خوب من از کجا پیدات کنم ! میدونستی همشهری بابای بچه ها هستی!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد