چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

دنیای بی دوست

اووه آدم بعد از این همه مدت نبودن نمیدونه چطوری دوباره "بود" بشه !! نمیدونه چطوری اون همه چیزا رو تو چهار پنج خط یا نهایتا یه صفحه بنویسه ! اومدم ابراز وجود کنم و بگم زنده هستم ولی یه دفه دیدم نه ! متاسفانه اون نانازی که شما میشناختید انگاری دیگه زنده نیست ! وجود نداره ! به جاش یه زن خسته و بی حوصله هست . نمیتونم و نمیخوام از رنجهایی که این دوره کشیدم بگم چون نه اینجا جای امنی هست و نه مجاز میتونه گنجایش سختی های روزگار رو داشته باشه . دلم یه دوست واقعی میخواد. میدونم که خیلی از بچه های دنیای مجازی خیلی با من مهربون بودند و سری از هم سوا بودیم ولی ... یه دوست واقعی یه نفر که بتونم دستاش رو بگیرم یه نفر که وقتی میخوامش دم دستم باشه . یکی که وقتی میخوام گریه کنم کنارم باشه یکی که وقتی از گربه هام حرف میزنم براش جالب باشه ! بله گربه های من قسمت خیلی خیلی مهمی از زندگی ام هستن. من به شدت ناراحت میشم وقتی دارم چت میکنم و راجع به اونا میگم کسی برام شکلک سبز میفرسته ! من یکی رو میخوام که ..... نه ! بذارید از اول بگم . من دوست جونم رو میخوام ! دوست جونم یه ماه پیش برگشت ایران و من رو با این همه تنهاییهام گذاشت ! دوست جونم دوباره مجازی شد. اینا که گفتم همه خصوصیات دوستم بود و خیلی خصوصیات خوب دیگه که از یه پست بیرون میزنه اگه بگم . فقط همین رو بگم که انگار توی دنیا تابه حال دوست صمیمی نداشتم . انگار نمیدونستم صمیمیت یعنی چی.

 

دوستم ! دلم برات خیلی تنگ شده . 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهاره یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

امیدوارم دوبازه زود زود برسی به دوست جونت

[ بدون نام ] یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
دوست جونم . خیلی وقت بود ازت خبر نداشتم میخواستم تازه برات ایمیل بزنم و حالت رو بپرسم که این پستت رو دیدم . غمت رو نبینم هیچ وقت . غصه نخور عزیزم همه ما همینطوریم

آیلار دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

من هم دلم واسه دوست مهربونم تنگ شده خیلی زیااااااااااااااااااد

آیلار تو آخه کجایی؟ نه ایمیل جواب میدی نه آنلاین میشی. پس من چطوری باهات تماس داشته باشم ؟

زی زی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

پس ما شدیم دوست مجازی
چه بد
این پستت رو که خوندم دلم گرفت
شاید من خیلی کوچیکم که منتظر بودم تو بیای پیشم تا حالم خوب شه
نه ؟
دوس دارم بهت بگم خیلی نامردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد