چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی بی کامی

خوب دیگه زیاد آرزو کردید بستون هست !! حالا بشینید دعا کنید نانازی درسش رو به زودی تموم کنه و استادش اصلا گیر نده و .... درآخر یه فاتحه ای هم به روح تازه متوفی ، کامپیوتر نانازی ، هدیه کنید و برای شادی بازماندگانش از خداوند طلب پول (طلا و چک هم قبوله ) بفرمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
blue rose دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.tears-of-god.persianblog.ir/

سلام
مرسی از اطلاعات مفید و همین طور مرحم گذاشتن روی درد و زخمهام
من اولین بار بود که پیشی میاوردم خونه واسه همین خیلی داغون شدم و همه ش به خودم میگفتم چرا عرضه نداشتم مواظبش باشم
ولی حرفات خیلی بهم امید داد مخصوصا برای اینکه بازم از این کارا بکنم!!(منظورم آوردن گربه به خونه مه..حتی با وجود مخالفتای خانواده م)
و ایندفه با تجربه بیشتر و با دقت بیشتر
بازم ممنون ..خیلی ممنون
خیلی خوشحالم کردی بازم سر بزن..راستی داداش من مهندس کامپیوتره (خیلی کارش خوبه)و اگه خواستی و کامپیوترت خراب بود خبر بده بهم که بهش بگم بیاد درستش کنه(هر جا باشین میاد) در مورد هزینه شم باهات راه میاد..این کار در برابر لطف همدردی که باهام کردیه
مواظب خودت باش نانازی..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

عزیزم راستشو بخوای من به جای داداشم حاضرم بیام مالزی..کم تعریف نشنیدم از اونجا.. یکی از دوستام رفت برای تحصیل(البته میگفت باباش اونجا سرمایه گذاره و خلاصه خیلی هم بدون حمایت نبود) ۲ ساله لیسانس گرفت و زبانشم بهتر از قبل شد..از من زد جلو
راستی من شنیدم اونجا مثلا با ۳۰۰ هزار تومن میشه هم ماشین داشت و هم خونه(برای زندگی یه نفره)..درسته یا غلو کرده این دوست ما؟
حالام که داداشم نمیتونه بیاد اگه خواستی بگو ایمیلشو بهت میدم اگه مشکلات جزئی کامپیوتر یا حتی کلی هم داشتی باهاش درمیون بگذاری شاید کمکی بتونه بکنه ..
تا بعد

blue rose پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.tears-of-god.blogfa.com/

یادم رفت اسممو بتایپم!
من همون بلو رز بودما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد