چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نامه ای به خدا

حضور انور آقای خدای مهربان زاده ! 

خواهشمند است درصورت امکان دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ فرمایند تا خروجی دریچه رحمت منتهی به زندگی نانازی را بازبینی نموده و تعمیرات لازم در این زمینه اعمال گردد. لازم به ذکر است اخیرا برطبق برخی از گزارشات محل مذکور با دریچه فاضلاب درگاه الوهیت دچار تداخل شده و کلیه فضولات الهی به این مکان جاری و ساری گشته اند. 

 

                                                                                     اجرکم عندالخودتان 

                                                                                           نانازی 

 

 

رونوشت : آشپزخانه ملکوت اعلی جهت بازبینی و اعمال تدابیر لازم جهت سفت کردن شکم برخی از ملائک!!

نظرات 8 + ارسال نظر
آزاده مامان ماهان دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 06:59 ب.ظ


دیناخانومی سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://baghche87.persianblog.ir

ای خدا از دست تو!!!! چه قدر این فکر خلاقه آخه!

نارگل چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.nofat.blogfa.com

نانازی جونم این دو تا رو اگه می شه از پستت حذف کن: دریچه فاضلاب درگاه الوهیت و فضولات ...
آدم هر چیم که با خدا خدمونی باشه به هر حال به کار بردن بعضی الفاظ درست نیست. حجته الاسلام و المسلمین نارگل دامن! برکاته!

حاج خانومی ! این خدای ما اینقدر باحاله !! اصلا هم اهل خشونت و دعوا و برخوردگی و اینا نیست ! یعنی خیلی با هم ندار هستیم !! بعدشم اون چیزایی که به نظر ما (آدم ها) بد میاد لزوما بد نیستند ! اونی که آفریدگار هست همه رو با هم آفریده !!
نانازی (ع)

yaprak پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 07:08 ق.ظ http://zamaneazizeyeganegi.blogsky.com/

این اخلاق و فرهنگ و شعور ما ایرانیا اعصابم رو خورد کرده .. اخه بدیشم اینه که به چیزی می نازن که اصلا وجود خارجی نداره .. به قول قدیمیا داشتم داشتم مهم نیست دارم دارم مهمه
من این تفاهماتمونه که اسرم کرده
خوبی تو دختر خوب ؟ این خدا باز چی نازل کرده که نامه نگاری کردی .. از خودت برام بگو ببینم چه خبره اون سره دنیا

yaprak جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://zamaneazizeyeganegi.blogsky.com/

هی کجایی تو ؟؟

yaprak شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 07:48 ق.ظ http://zamaneazizeyeganegi.blogsky.com/

بابا جون خارجکیا به هم میگن هی دیگه مثلا تا حالا نشنیدی یه نفر بگه هی جو ؟؟
من منظورم اون بود .. چرا خشانت به خرج میدی ؟

زی زی یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 09:43 ق.ظ

واقعا این فکر خلاقه

دوست یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

واااااااااااای خدای من!!! من چند روزی بود سر نزده بودم. می گم نانازی فکر کنم لوله فاضلاب درگاه خدا به سمت منم ترکیده یعنی الان که فکر می کنم می بینم از اول همینطور بوده ولی خارج از شوخی حرف دل این روزای منی رو نوشتی که دیگه حتی همینم از خدا نمی خوام یعنی نمی خوام که دریچه رحمتش به سمت منو بازبینی کنه. چون خیلی منتش رو کشیدم و جواب نداده برای هیچی...!!! دیگه خسته شدم.
(راستی من وبلاگ ندارم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد