چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

توالت فرنگی

آقا این توالت فرنگی عجب چیز مزخرفی هست!! یعنی این فرنگی ها هم اسمش هست که تمدن و کلاس و اینا دارن اگرنه همین یه سوراخ تو زمین میکندن و یه شیلنگ هم بغلش میذاشتن! سوراخش هم در نداره که یه دفه آدم تنگش گرفت و با شدت اومد نشست اونجاش از کارآیی ساقط بشه !! یعنی خدا به روزتون نیاره !! الان نانازی مجبوره ایستاده پست آپ کنه و کلا درختان ایستاده میمیرند دیگه !! یکی نیست بگه بچه مرض داری خودت رو اینقدر نگه میداری که اونطوری خودت رو با ضرب بکوبونی!؟!؟


پس نوشت : میفرمایند در هاله ای از ابهام مینویسی!! واضح بگم؟!؟

شما یک عدد توالت فرنگی رو متصور بشید و یک عدد نانازی که خودش رو (یعنی جیشش رو ) تا سرحد مرگ نگه داشته و با سرعت صد کیلومتر در لحظه خودش رو میکوبونه روی اون توالت فرنگیه بعد یه دفه متوجه میشه که در توالت فرنگی بسته هست ! خوب شما قوانین نیوتون رو که بلدید !؟ همونی که به اندازه هر عملی عکس العملی هست به همان اندازه و در جهت عکس!!! بازم توضیح بدم !؟!؟

نظرات 7 + ارسال نظر
زی زی سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 08:57 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

تو تا کی می خوای در هاله ای از ابهام بنویسی آخه ؟ من که نفهمیدم چی شد حالا میله خودته می تونی بیشتر توضیح بدی

aidin چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 08:37 ق.ظ



یعنی الان دارم اشکهامو از شدت خنده پاک می کنم

میگن امپر که بره بالا دیگه چشم ادم جایی رو نمی بینه همینه !!! حتی در به اون بزرگی رو

هاهاهاها

دلت همیشه شاد باشه
چند وقت بود اینجوری نخندیده بودم



آزاده مامان ماهان چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

منم چندباری این بلا سرم اومده البته تو خونه بودم خب دوش هم کنارم وای بوقتی که تا مرز مرگ دستشوی داشته باشی اونوقت بیرون هم باشی و....

یه دوست چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

اون وقت چی شد ؟ فواره درست شد؟!
یا اینکه از اساس بند رفت و ..دیگه یادت رفت..
در توالته که نشکست ..این مهمه ها..ضرب دیدگی چیه خواهر دو روزه خوب میشه.
ایضا اگه رخصت بدی این شب جمعه بیام مالزی خودم را از یه بالا بلندی پرت کنم تا سقوط را کامل ببینی ..چه کنم که خاطرت را میخوام و بدون که خیلی شاد میشم با نوشته هات

انا جمعه 15 آبان 1388 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.espenans.blogfa.com

مرسی نانازی جونم ایکاش واقعا میشد با هم دوست بشیم

سوگند یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 08:40 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی خدا خفه ات نکنه
راست میگه یه دوست جان ؛ در توالت که نشکست ؟

aidin یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام

من دعوتنامه فرستادم

اگر تا سه شنبه نگرفتید یک ایمیل دیگه بزنید شاید ادرس رو اشتباه وارد کردم

خلاصه مراقب باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد