چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

حقیقت این هست که من حالم خوبه !! جز بغض های گاه و بیگاه و فشرده شدن های قلب چیز دیگری نیست که بشه بهش اسم عزاداری رو داد. خوب مهم این نیست که طرف چقدر رابطه فامیلی نزدیک داشته باشی ، مهم اینه که چقدر واست مهم بوده !

دوستای مهربونم که برام پیام گذاشتید ، از همه شما ممنون هستم به زودی بهتون سر میزنم و دوباره سعی میکنم نوشته ها رو از سر بگیرم ! درهرصورت غم و اندوه من نباید به شما سرایت کنه!


خوشحال باشید و دل شاد

نانازی

نظرات 6 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 25 مهر 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

منو کشتوندی از خنده با این راهکارهات..
میدونی که طرفدار سرسخت ادبیاتتم!
یه دل سیر خندیدم ..
ایشالا همیشه شاد باشی

شهره شنبه 25 مهر 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.shohreafagh.blogfa.com

منتظر خوب شدنت هستم زودی خوب شو که بیای و بنویسی خوشمزه هم بنویسی بد جوری دلم خوشمزگیهات رو میخواد

زی زی یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 08:53 ق.ظ

تو خوب میشی .. چون اگه خوب نشدی دستی دستی خودت رو به کشتن میدی دختر

آزاده مامان ماهان یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://mwlittlehero.wordpress.com

نانازی جون ایشالا بزودی حالتون خوب وروبراه میشه ما منتظریم خانمی

حوا یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

نانازی جون متاسف شدم بابت اتفاق اخیری که برات افتاده بود و اینطور بهم ات زده بود. امیدوارم دیگه چیزی نتونه خنده رو از لبات دور کنه عزیزم.

آتیش پاره دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 06:39 ق.ظ

امیدوارم دوباره مثل قبل بشی اتفاقات بد سرعت گیرای زندگیه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد