چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاره چیه!! مبارک باشه دیگه!!

سال نوی شما هم مبارک

حالا واقعا سال تحویل شد یا نه !؟؟! نانازی هنوز در بهت تحویل سال مونده ! آخه از بس که این بچه گیج و گول هست نفهمید سال کی تحویل شد!! به همین راحتی !! داشت برنج میشست و بابای بچه ها هم داشت شربت درست می کرد(یه زندگی کاملا رژیمی!!!) یه دفه صدای جیغ و یغ برو بچه های ایرانی رو از پایین شنید!! با خودش گفت اینا چه دل خوشی دارن رادیو داره اعلام میکنه 45 دقیقه به سال تحویل مونده و اینا دارن از الان خودشونو میکشن!!! در همین موقع دوست بابای بچه ها تماس گرفت و سال نو رو تبریک گفت ! نانازی بازم با خودش گفت بابا اینا کی هستن دیگه !! حالا کو تا سال تحویل!! بابای بچه ها هم گفت این دوستم بیچاره با جایی در تماس نیست ، بچه ها سر و صدا کردن فکر کرده سال تحویل شده !! بعد نانازی اومد دوباره ساعت رو چک کنه که دید داداشی اومده ان لاین و داره عید مبارکی و اینا میگه !! جل الخالق !! یعنی صدای اینا تا ایران هم رفته !!! بابا ملت عجب توهمی دارن ! هنوز مونده تا سال تحویل .... ولی خوب نمی شد به مامان جونی و باباجونی گفت که شما اشتباه میکنید که !! یه خورده عید سلامتی و ابراز دلتنگی نمودند . یه خط در میون هم نانازی میگه مگه سال تحویل شده !؟!؟ که شاید به خودشون بیان و بفهمن الان زوده ولی اونا هم خودشون رو زده بودن به اون راه و هی میخندیدن!! دیگه وقتی خوش و بش ها تموم شد! بابای بچه ها گفت شاید واقعا سال تحویل شده باشه !؟!؟ نانازی در این موقع به مسری بودن این بیماری ایمان آورد و برای اینکه لااقل بابای بچه ها رو نجات بده رفت اشاره به برنامه رادیویی پخش زنده کرده که اعلام میکرد تا تحویل سال نیم ساعت باقی مونده !! و ناگهان ...... اوه!! نانازی یه دفه به خاطر آورد که بعد از ظهر برای مدتی رادیو رو pause کرده و بعد دوباره استارت رو زده رادیوی نامرد هم از همون جایی که pause شده بود دوباره ادامه داده !!! این یعنی 45 دقیقه تفاوت با زمان اصلی و .......

ای سال 88 نامرد! چطوری آخه ؟ بی سر و صدا ؟ به همین راحتی تحویل داده شدی!؟ پس ما چی؟ پس دعاهای سر سفره هفت سین!؟ پس.....

حالا نه اینکه هر سال کنار سفره هفت سین نشستیم و فرت و فورت دعا کردیم همه دعاها هم برآورده شدند و مستجاااااااااااب ! همین یه سال واقعا از دستمون رفت ! دقیقا معلوم نیست خدا با نانازی سر شوخی داره یا مشکل از این فرشته های چپ و راست نانازی هست که دیکته اشون خوب نیست و آرزوهای نانازی رو غلط غولوط به عرض پیشگاه الهی میرسونن!!

خلاصه اینکه این سال 88 به طرز کاملا غیر مترقبه ای پا به زندگی نانازی گذاشته (شاید هم هنوز نذاشته باشه ها!! آخه نانازی که سال رو تحویل نداده !! ) و اون سال 87 با اون همه نحسی و بدی و عذاب تموم شد! واقعا تموم شد! 87 لعنتی هیچوقت فراموش نمیشی !!

و بالاخره اینکه سال نوی همه دوستان و آشنایانی که تونستن سال رو تحویل بگیرن (حالا اگرم تحویل نگرفتن زیاد مهم نیست !! دنیا که واسه ماها نمیخوابه !!) مبارک باشه! امیدوارم اونایی که میخوان خدا بهشون بده و اونایی که نمیخوان خدا بهشون نده !! ( از این دعا کامل تر و جامع تر دیده بودید!؟!؟)

نکته : به این رادیوهای اینترنتی زیاد اعتماد نکنید !! همون رادیوهای ترانزیستوری قدیمی بهتره!!

پس نوشت : بابای بچه ها میفرمایند چون ما موقع تحویل سال در تدارک غذا بودیم در نتیجه امسال رستوران باز خواهیم کرد!!!!

نظرات 17 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

خانوم شما اساسا یه نویسنده طنز هستین که بنده از خوندن مطالبتون کلی روحم شاد میشه..!
سال نو مبارک..
هر چند به قول خودت 88 را درست حسابی تحویل نگرفتی ولی امیدوارم بسی رویدادهای خوب در این سال در انتظارت باشه

مونس دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 06:24 ب.ظ http://moones.blogsky.com

لیلییییییییی؟ میشه یه کم امکانات در حد ایران توضیح بدی که ردایوی اینترنتی چیه؟
سوال بعدی: احیانا یه نفر با تلفن بدموقع باعث pause کردن رادیوی شما نشد؟
سوال بعدتری: اون آدم چند تا فحش خورد؟ فحشای درخواستی هم میپذیری؟
عزیزم سال نو مبارک
جدا این سال ۸۷ سال کوفتی بود. خیلی مزخرف بود. خیلی خوشحالم که تموم شد٬ حالا نیست خیلیم خوب بود ۱ روز اضافه هم داشت
من شدیییییییییا با اینجور زندگی رژیمی موافقم. تاااااااازه تو زندگی رژیمی من یه لایه(ردیف نه هاااا٬ لایه) شیرینی نخودچی هم هست. با چایی میخورم زود آب میشه فکر میکنم تو بدنم هم همینطوری راحت آب میشه
میدونی لی لی؟بعضیا اینجورین که محلشون نذاری بیشتر میان طرفت و هواتو دارن. خوش بین باش آبجی گلم٬ سال۸۸ برا تو اینجوریه. خوب کاری کردی محلش نذاشتی
اون دعای آخرت منو به هلاکت رسوند

مونس دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

همین که سال ۸۸ رو محل نذاشتی خوشم اومد دیگههههههه

گلبرگ دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://zamaneazizeyeganegi.blogsky.com/


سلام نانازی جونم .. خوبی خوشگلم .. عیدت مبارک باشه .. صد سال به سالای خوب .. انشالله سال ۸۸ یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین و عشقولانه ترین سالهای عمر تو و بابای بچه ها باشه و این بچه های توپول مپولیتم زودتر بیان و زندگیتونو شیرین تر کنن و ساله دیگه با یه فرشته کوچولو سر سفره هفت سین باشی ...
من موندم این همه توهم و ملت از کجا میارن که کل دنیا هم بگن سال تحویل شده هنوز می گن ۴۵ دقیقه دیگه مونده !!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام دوستان پایدارمن . روز سوم مسابقه هم تمام شد و من خیلی خوشحالم چون که امروز خیلی دختر خوبی بودم و هم ورزش کردم هم غذا خوب خوردم هم به خیلی چیزها نه گفتم و نه گفتن هم برایم اسون بود چون که میدونم یک هدفی دارم که دارم برای اون تلاش میکنم. . باور میشه که تا حالا چقدر کم کردی و چقدر از راه سخت رو رفتی؟ خوب این خودش خیلی نشونه خوبیه که در مسیر درستی هستی و همینطوری اگه پیش بری به وزن ایده آل میرسی و بعد ببین که همه میگند که واقعا چطور شد و چطوری رسید ؟ ولی فقط یک جواب برای این سوال هست که با پایداری و استقامت و تمرکز روی هدف به هر ناممکنی میشه رسید. اگه بخواهی میتونی پس بخواه و بخواه و بخواه و بیشتر بخواه .

مونس چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 06:51 ب.ظ

لی لی گلم؟ خوبی؟ عیدت مبارک شد یه نه؟ ببین من یه حس خوبی به سال 88 دارم. ایشالا توی این سال به هممون خوش میگذره

صبا پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 04:22 ق.ظ

سلام دوست پایدار من , ببخشید که دیروز نبودم هر کاری کردم نشد که بیایم ان لاین ولی تقریبا میشه گفت که دختر خوبی بودم . خیلی تلاش کردم که به قولم به شما پایدار باشم شاید صد در صد نشد که اجرا بشه ولی حداقل از اینکه میبنیم که در مورد خوردن تامل میکنم و فکر میکنم و سعی میکنم که راهی پیدا کنم که سالمتر بخورم و لذت ببرم خیلی خوشحالم . خوشحالم که تپل بودم و الان این سعادت رو دارم که از وزن کم کردن لذت ببرم و و در این پایداری شرکت کنم . میدونم که تا آخرش همینطوری ادامه میدم و تو هم میتونی و حتما میکنی و با هم دیگر خیلی این راه و مسیر ساده تر و لذت بخش تر هست. مستمر به روزی فکر میکنم که به 55 برسم و چقدر خوش تیپ میشم و حتما تو هم میشی . خیلی خوشحالم که با هم در این مسیر پایداری هستیم.

مونس پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

نانازیییییییییی آفت با کلی پاک شدگی رسید ولی من کلا دریافتم مطلبو. آف داری آبجی خانمی

یلدا پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

من آپم.حوصله ی کامنت خوب گذاشتن هم ندارم.خواستی بیا

آزاده مامان ماهان پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://azadeh-mahan.blogfa.com

سلام نانازی جون
عیدتون مبارک خیلی ناراحت نباش اخه ما که منتظر بودیم پای تلویزیون هم نفهمیدیم(بخاطر فوت همسر امام خمینی فقط تبریک گفتن ما هم حسابی کنف شدیم )
دعای جامع وکاملی بود خیلی عالی
ایشالا ۳۶۵ روز خوبی در انتظارتون باشه بهمراه کلی موفقیت در تحصیل

گلبرگ جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

کجاییییییییییی ؟

دکتر سارا شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام نانازی جونم
سال نو مبارک گوله نمکی بخدا

الهام شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام نانازی عزیز

سال نو شما مبارک باشه و در کنار همسر مهربان سالی پر از شادابی و پیروزی همراه با سلامتی داشته باشی .

هستی شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

لیلی عزیز
سال نو مبارک
همیشه تندرست و توانگر و شادمان باشی و بمونی.

مرصاد چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.sistan.info

سلام
سال نو مبارک
اتفاقی اشتباهی نمیدونم چرا و چه جوری قبل از سال یک شب سمنان بودم

یلدا چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.bia2hamvatan.blogsky.com

لیلی جون خیالت جمع پیغامت رو رسوندم.تو کجایی؟هر ۱۰سال یه کامنت میذاری و د برو.
چه سال تحویل قشنگی.

jeerjeerak جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 08:16 ق.ظ

same thing happened to us too, with Radio javan. but we had the bbc on another laptop too, so we made it.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد