چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی باغبانی می کند.

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد

 

 

پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

چگل و می دمی از پرده برون آی و درآ

 

 

که دگرباره ملاقات نه پیدا باشد

آخه نانازی جان !‌شاید برای مردم جالب نباشه که شما اوضاعتون چطور بوده ؟ چرا نمیتونی یه کم آبرو داری کنی ؟ بچه جان اول ببین آدمتو بعد آن دهان گرامی رو باز کن هی در و گهر پرتاب کن !!!

دیروز پریروزا بود که نانازی و دوست جونش تصمیم گرفتن دوتایی برن بیرون صفا!!! دوست جون هم یکی دیگه از دوستاش رو دعوت کرد که سه تایی باهم باشن و یه جورایی نانازی رو با اون آشنا کنه !!! نانازی هم با ظرافت یک شترمرغ !! لباس خوشگلاشو پوشید البته دمپایی پلاستیکی ها رو فراموش نکنید. (دو تا کارگر اندونزیایی هستن که پله ها رو تمیز می کنن ! اینا همیشه وقتی نانازی رو میبینن خیلی خوشحال میشن! فکر کنم احساس خوش تیپی می کنن!!) بعد نوبت رسید به آرایش کردن .... خوب از اونجایی که نانازی اصولا خوشگل هست!!!!!!! نیازی به آرایش زیاد نداره ولی اون روز خوب چون روز آشنایی بود نانازی سنگ تموم گذاشت !! یعنی همینکه به صورتش کرم زد ، پوست مهربان از شدت هیجان پر از کهیر شد! خوب دیگه نیازی به رژگونه و این تجملات احساس نمیشد!! و تیلیک و تیلیک آلوچه، پاشو گذاشت تو کوچه (نمیدونم یه شعری توی این مایه ها بود!!) با دوست جون رفتن در خونه فیروزه جون (همون خانومه دیگه !!) واای تا چشم نانازی به فیروزه جون افتاد درجه ا.ب.ن (اعتماد به نفس) شدیدا دچار افت شد!!! یه خانوم کمر باریک با کفشای چیلیک چیلیکی و آرایش جیگر بلایی و .... نانازی هم دید از لحاظ تیپ و هیکل که الحمدلله کم نیاورده یه کم ابراز شخصیت هم کنه که دیگه حجت تموم بشه !!

........

-بله من و بابای بچه ها درس میخونیم

-آها ! من دیگه دوس نداشتم ادامه بدم !!

- همسرتون درس میخونن؟

- نه ما اینجا مجوز کار داریم . دو تا شرکت زدیم!! شما چی؟ کار هم میکنید؟

(در اینجا بود که نانازی سریعا بساط باغبانی رو مهیا کرده و شروع کردن به گل کاشتن)

-نه ! کار که پیدا نکردیم . از پس اندازمون استفاده کردیم که اونم چند ماه پیش تموم شد. خیلی وضع اسفباری بود . اصلا نمیدونستیم باید چیکار کنیم.

-آها! راستی مریم جون (دوست جون) سگمون رو ثبت نام کردیم یه موسسه برای جفتگیری! آخه میدونی نژادنش خیلی کمیابه ! جفت براش پیدا نمیشه !‌حیوونی خیلی تحت فشاره !!

- بله خیلی وضع بدی بود ! حتی پول نداشتیم برگردیم ایران .

- آره میخوام دو تا شلوار بدرد بخور بخرم ! الان چند تا دارم نو و دست نخورده انداختم توی خونه از بس که بی قواره هستن ! مارکشون هم ..... هست.

- دیگه قرار شد یه طوری پول جور کنیم من برگردم ایران کار کنم پول بفرستم برای بابای بچه ها ! تا اونم زودتر درسشو تموم کنه !.....

خوب دیگه نانازی دل و روده بدبختی، فقر ، زاغه نشینی و... رو کشید بیرون و فیروزه جون هم البته خیلی بادقت گوش میدادن !!!! به نظر میاد تا همین جا دیگه بس باشه و نیازی به پرده برداری از بقیه هنرنماییها و حرکات محیرالعقول نانازی نباشه !!

خلاصه دوستان گرامی اگر خواستید پیش یکی از دوستاتون که باهاش رودرواسی دارید آبرو جا کنید از نانازی دعوت بعمل بیارید تا یه جلسه باهاتون بیاد بیرون !! خوب در این صورت دوستتون مطمئن میشه که شما چقدر با فرهنگ و ادب و شخصیت و البته چقدر خوش تیپ هستید!!

نظرات 41 + ارسال نظر
دکتر سارا یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 10:36 ب.ظ http://http://www.extrapounds.com/blog/drsara/

نانازی جونم تو اینهمه ذوق هنری طنز نویسی رو از کی به ارث بردی با این رفتنت به خارج از کشور باید بهت برچسب فرار مغزها رو زد اخه واقعا توی طنز نویسی مغزی
خیلی ماجرا باحالی بود خصوصا که نوشتی پول جمع کنیم نانازس برگرده ایران تا کار کنه بابای بچه ها بتونه برگرده
خیلی خیلی نانازی

البته لازم به ذکره که نانازی به مدت ده سال کارمند بانک بوده ها! یه وخت فکر نکنید میخواسته بره ایران کنار خیابون بساط پهن کنه !!

دیانا دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 04:59 ق.ظ

امت سلحشور انارستان توجه فرمایید٬
یاران چربی ستیز توجه فرمایید
همراهان نیک سیرت توجه فرمایید
تپلان بارگاه اناری توجه فرمایید:
هم اینک از مقر ستاد فرماندهی کل قوا اطلاعیه ایی صادر شده است. خواهشمند است آن را بخوانید وبلاگ به وبلاگ منتقل نمایید تا داون کننده گان سرور بدانند که با این حربه های نافرجام نمی توانند انقلاب لایف استایلی ما را به رکود بکشانند.
متن اطلاعیه بدین شرح است:


اطلاعیه:

میشه لطف کنید به هم یه جوری خبر بدید؟ سرور کلی سایت من داون شده و برای همین هیچ کدوم از وبلاگها دیده نمیشه. دارن روش کار میکنند و امیدوارند که زود درست بشه. اما تا اون موقع هیچ کدوم وبلاگها باز نمیشه.

ممنون
انار بی خانمان

زینب دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

الهی که بگم با اون دمپایی هایت چی نشی دخمل
آخه رحم کن بی مروت !
من چند بار بگم محیط کارگری ه . ما مث تو به این جور آدمها با لباس مارک دار برخورد نمی کنیم. ما ولسه همه ی کارگر ها روز کارگر باید مام تهیه کنیم تا وقتی از کنارشون رد می شویم خفه نشیم
البته فکر نکنی ایران آب و برق و حموم نداریم ها . نه .
اینها رو گفتم تا اعتماد به نفس ات رو تحت هر شرایطی حفظ کنی که خوش تیپی
به خودمم گفتم تا توی پالایشگاه وب تو رو وا نکنم که اینجا هه هه بخندم و همه مث احمق ها بهم نگاه کنن و اونها هم صد البته توی دلشون بگن هه هه
راستی تو با این همه اعتماد به نفس یه ذره می بافتی خب ننه جون
کم نیاری ها
نبینم

لادن دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

ای جانم!
با خوندن این پستت نصف غمامو فراموش کردم ..
نصف دیگشم وقتی دوباره لاغر شدم فراموش می کنم...
مرسی با بت این همه روحیه که بهم دادی....
می خوام دوباره برگردم... می خوام شروع کنم

مریم دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://fereshteyegham.blogfa.com

سلام نانازی جونم
اول بگم که توی جنگ با همسر پیروز شدم و میز را با اجازت نگه میدارم ( ببخشیدا)البته واست اف گذاشتم گفتم شاید بهت نرسه .
دوم اینکه هی من میگم با نمکی و بامزه بگوووو نه

مریم دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

وای ی ی ی نانازی خدا نکشتد انقدر از پیام بی سیمیت خندیدم که نگوووووووووووو .

لیلا دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 08:28 ب.ظ

وای ی ی ی ی ی ی لیلی ، تو چقدر استعداد طنز نویسی داری :* آدم میاد اینجا دلش وا میشه به خدا !
خوبی ؟‌

rokhy سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

خداییش هم نانازی هستی(بوووس)
می گماااا...اون دوست دوست جون چقدر عشق آمار دادن از خودش داشته p-:
خیلی قشنگ می نویسی نانازی جانم
به نظرم به طور جدی به نوشتن داستانهای کوتاه فکر کن.وقتی زیاد بنویسی و تمرین کنی سبک خودتو هم پیدا می کنی.
مثل کتابای شل سیلور استاین.که اگه اسم نویسندش هم نباشه وقتی می خونی می دونی کار کیه.
از استعدادات حسابی استفاده کن.باور کن حداقل حداقل همه انارستانی ها آثارتو می خریم.کلی هم پز می دیم که نویسنده این کتابه دوست خودمونه ها. :-)

آرش سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

من بیشتر احساس تضاد طبقاتی بهم دست داد!

ال - وای سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 01:38 ب.ظ

جملات مورد علاقه ی من:
۱- تیلیک و تیلیک آلوچه، پاشو گذاشت تو کوچه :دی
۲- یه خانوم کمر باریک با کفشای چیلیک چیلیکی و آرایش جیگر بلایی و ....
۳- سگمون رو ثبت نام کردیم یه موسسه برای جفتگیری! :-o
۴- نانازی دل و روده بدبختی، فقر ، زاغه نشینی و... رو کشید بیرون =))

شانه بسر سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 08:33 ب.ظ

لیلی جون قضیه تعطیلیها اینه که: سه شنبه ارتحاله، چهارشنبه ۱۵ خرداده، جمعه که جمعه است!، شنبه وفاته، ۵ شنبه هم بین تعطیلیه و اتوماتیک تعطیل محسوب میشه، خلاصه اینجوریا! :))

لیلا سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

هان ؟!! یعنی من باز تو انارستان خرابکاری کردم ؟!
در جهت اینکه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنم که باعث تپلی من بوده ، این همه اصلا خورد و خوراکم ربطی به روحیاتم نخواهد داشت :دی

لیلا چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 12:19 ق.ظ

=))
نه که خیلی صناعات و آرایه های مختلف داشت دلم خواست تقلب کنم .
میگم لیلی جالبیه موضوع هم در اینه که تعداد الف های هورا یک اندازه اس . :دی
من قول میدم که سعی کنم از این به بعد از تو تقلب نکنم:دی

پریسا چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 09:36 ق.ظ http://ashiyaneyeheshgh.bloghfa.com

ناناری طبع شاعریت هم که مثل نطق بلبلیت خوبه. بابا با استعداد!!!!!!! حالا مجبور بودی اینقدر خودتونو بکوبونی؟؟؟ یا اسلحه گرفته بودن رو شقیقه ات که باید سیر تا پیاز زندگیت رو بریزی رو دایره؟ اون طرف عجب تی تیشی بوده. من خودم آدم خاکی هستم ولی اگه طرف مقابل بخواد واسم افه بیاد همچین می چزونمش که حالشو ببره!!!!!!!!
راستی من آپم سر بزنی خوشحال میشم

هستی چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

دیووووووونه مردم از خنده. تو ابرو داری نکن خب؟

بهارک چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

ماشاالله که دوست من چقدر با مزست :* شوهرشم تازه عین خودشه خیلی خوبه

هستی پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://hasty34.blogfa.com/

خیلی جالب بود اون زاغه نشینی رو خوب اشاره کردی . قلمت همیشه پر نوشتار گلم .
یک هستی دیگه ام هست .

آزاد مرد جمعه 17 خرداد 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://freedman.blogfa.com

وای مردم از خنده :))

پریسا شنبه 18 خرداد 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://ashiyaneyeheshgh.bloghfa.com

من اپوندم

سیب شنبه 18 خرداد 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

فقط برو به طنازی بپرداز اونوقت اینقدر در میاری که دوست جون دوستت بیاد پیشت لنگ اندازی. شوخی می کنم خودتم می دونی که همه چی سایز کمر و میزان حساب بانکی نیست که.
اتفاقا منم به اینطور افراد عین تو جواب میدم بیشتر حال میده

لیلا یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 08:40 ق.ظ

لیلی خانم مهمون داره که اینقدر کم پیدا شده ؟!! یا به شدت مشغول فعالیت های تحصیلی رژیمی میباشند ؟!!

زی زی یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com/

چرا به فکر من و تو نرسیده بود نانازی جونم
رخی راست میگه
اونه که تو رو کشف کرده اپس رخی یه کریستف کلمبه

بیا و قلمت رو بردار و شروع کن به نوشتن که داری شل رو میذاری تو جیب لباس خوشگلات دمپایی هایت یادت نره

آلبالو دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://albalookhanum.blogfa.com

هاها مردم از خنده دختر

بهارک دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 10:53 ب.ظ

تا دیدم تو میتینگ هستی اومدم کامنت وبلاگمو چک کردم:)) خیلی دلم برات تنگ شده اما می دونستم پدرت مهمون هستن عزیزم
حتما حسابی خوش می گذره
سلام منو برسون :)

گل بهار سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 02:29 ب.ظ http://golbaharnz.blogfa.com/

هی خیلی با حال می نویسی آره ما تصمیم داریم بمونیم.در ضمن تولدت مبارک و اینو بدون که از من ۶ ماهی بزرگتری.ممنون از دلداریت

لیلا چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 09:49 ق.ظ

با من قهر کردی لیلی نانازی ؟!!:(

کیکفنجونی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://ladyfinger.blogfa.com

دمپاییت منو کشته

سامیا چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://samiya.blogfa.com

:))

محمد بیجه پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://mohamadbigeh.blogfa.com/

سلام.چقدر دیر به دیر می نویسید.بخدا من نمی فهمم اخه کمر باریک یعنی چی.خدایا من نمی فهمم.ای خدا اخه من خرم یا اینا دارن اشتباه می کنن.خدایا تو بگو.بابا چتون شده.عزیزان چتونه.عاشق با غبونیم من یه ادم ساده ام که حق زندگی دارم.بابا چی بگم.ول کنید این حرفارو.من نمی دونم دو تا شرکت که خون این ملتو می فرسته اونور بعد یه مشت کرم و موبایلو رژ لب میاره یعنی چی.اینا افتخاره.ای داد بیداد.دخترای ایرانی چتونه.چتونه؟چرا محکم نیستین.ولم کن بابا.

گل بهار پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 07:22 ق.ظ http://golbaharnz.blogfa.com/

روح من هم به روحت سلام میرسونه ولی خودم دوست دارم قیافه با نمکترو ببینم. چون خیلی با حال می نویسی.یک کم بهترم این هفته دارم زبان هی می خونم.تو هم شرایط منو داشتی؟ باید IELTS ۷ آکادمیک بگیرم. فکر کنم هیلی سخت باشه.آره؟

بهارک پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام خب حتما تو اون پست قبلی نوشته بودی من که کامنتتو پاک نمی کنم خوشگلم
نه اون کمربند من خیلی مسخره بود حرارتی و از این حرفا خیلی خنده دارم بود مثل کمربند سربازای کماندو انگار توش پر گلوله اینا بود اه اه خنگی بودم
بابات هستن هنوز؟ تا کی؟ برات سوغاتی چیا آوردن؟ کیف داد؟

زینب پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

این اقاهه چقدر زیاد و سریع تیلیط می کنه به خدا
نانازی اصلاناراحت نشی ها من هوات رو دارم

بیا بنویس دیگه

سلام نانازی دمپایی قشنگ
چرا دیگه نمینویسی دلم واسه نوشته هات تنگ شده

salome پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://salomeab.blogfa.com

وااااااای
مردم از خنده ناناز جون
واقعا که طنز می نویسی.
خیلی بامزه بود

درباره خام خواری هفته دیگه می یام و مفصل می نویسم
بوووووووووس

غزال جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.ghazalslife.blogspot.com

سلام نانازی
مرسی از راهنماییت . میدونی با روزی ۱۲۰۰ کالری چقدر در ماه وزن کم می شه ؟

گل بهار جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 11:05 ق.ظ http://golbaharnz.blogfa.com/

من تو این هفته که ارتباطم با شماها بیشتر شده باور می کنین که دارم بهتر میشم بهتر درس می خونم و امیدوارتر شدم .به همین سادگی ممنون از احوال پرسیهای همه

ال - وای جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

کجایی!!؟!؟
نگرانتم!

پریسا شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 12:58 ب.ظ http://parisa.extrapounds.com

سلام عزیزم چطوری خیلی ممنون که به فکرم بودی من مشکلم برطرف شده شکر خدا . لیلی جونم خیلی خیلی قشنگ می نویسی امیدوارم که موفق باشی .بوس .

rokhy شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام نانازی جون مهربونم
مرسی از همه مهربونیات
خیلی ماه مهربونی.خیلی عشقی
برای عکس گذاشتن اول عکس رو توی این سایت آپلود کن
www.tinypic.com
بعد که آپلود کردی اون آدرس پایینی رو کپی کن بیار توی صفحه وبلاگت paste کن.البته توی اکسترا از اون قسمت بالای جای نوشتن اونی که عکس کوه داره اونجا عکس رو می ذاری اوکی می کنی.ولی توی این وبلاگها فکر کنم با کپی اون آدرس و paste در جایی که می خوای بذاری تمومه.
خیلی راحته.یکبار انجام بدی دیگه تمومه.
اگه سوالی داشتی بپرس یا اگه ندونم از بچه هایی که وبلاگ غیر اکسترا دارن می پرسیم.ولی همه توی همین سایت آپلود می کنن.می بوسمت لیلی جونم
اتفاقا جالب وبد همین بعد الظهر داشتم بهت فکر می کردم.دلم هوای وبلاگتو و احساس قشنگتو کرد.
خیلی دلم می خواد زود زود بهت سر بزنم ولی خیلی گیجم. و فکرم درگیره.ولی بدون که هر لحظه دوستت دارم

غزال یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.extrapounds.com/blog/ghazalsdiet/index.php

سلام نانازی مهربون
مرسی از راهنماییت . من خیلی خوشحالم که توی گروه خوبی مثل گروه شما عضو شدم و می تونم با کمک شما وزن کم کنم . امیدوارم که برای هم دوستای خوبی باشیم .

سیب دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 01:03 ق.ظ

کجایی .بیا دیکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد