چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی آوازه خوان

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

 

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت

 

کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

 
شما یک فروند نانازی با حافظه بسیار عالی در حفظ اشعار و ترانه ها!!! صدای واقعا زیبا!!! و هیکل کاملا موزون رو درنظر بگیرید!!!‌ (برای بهتر شدن تصویر ذهنیتون بایدبگم یک عدد کلاه ایمنی قرمز جیغ ،لباس چارخونه قرمز و کرم ، شلوار کرم ،‌و دمپایی پلاستیک سرخابی .... آخر سلیقه و فشن !!!) خوب... حالا تصور کنید این موجود بینظیر پشت بابای بچه ها روی موتور نشسته و حسابی جو گیر شده .... هی همینطوری ورخوا(« برای خودش» به لهجه زابلی ها!!) خوشحاله !! یه دفه می زنه زیر آواز و پدرجد موسیقی رو درمیاره روبروی بابای بچه ها میشونه !!! آخه از بخت خوش روزگار گوش بابای بچه ها نزدیک دهان نانازی بود !!! خوب بچه هیجان ناک شده بود دیگه !!‌ بارون نم نم و هوای ملس. یه آقای چینی از توی ماشینش نانازی رو دید و خندید!!‌ نانازی هم فوری براش دست تکون داد !!!‌ به بابای بچه ها میگه امروز همه یه جورایی خوشحالن ها !!!‌ بابای بچه ها هم میگه والله هرکی تورو با این اوضاع احوال میبینه خوب خوشحال میشه !!‌ یعنی اصولا روانش شاد میشه !!‌ بده؟ نه تورو خدا بده آدم باعث شادی بندگان خدا بشه ؟ تازه یه بارم پشت چراغ قرمز که بودن از موتور اومد پائین و یه سری حرکات ورزشی انجام داد . خوب بنده خدا کمرش خشک شده بود روی این موتور!!!!

آقاهه توی مغازه دوربین فروشی چیک چیک از نانازی عسک میندازه بعد میگه ببینید چه کیفیت خوبی داره !!‌نانازی هم فوری بهش گفت نه خواهش میکنم ، من خودم خوشگلم اینطوری توی عکس میفتم!‌اگر راست میگید از اون همکار هندیتون عسک بگیرید ببینید کیفیتش چطوریه !!‌ فروشنده ده پونزده ثانیه خشکش زد!!‌ بعدشم کلی خندیده !!! یعنی تا پیام به مغزش مخابره بشه، تجزیه تحلیل بشه ،‌و احیاناٌ‌ باور بشه و آخر سر عکس العمل از مغز ایشون مخابره بشه این قدر طول کشیده !!‌ دقیفاٌیه ساعت و نیم درمورد کارآیی دوربین توضیح داده بعد دونه دونه لوازمش رو از جعبه آورده امتحان کرده !!‌ یه دفه نانازی به بابای بچه ها گفت اگه الان بهش بگیم ما دوربینو نمیخوایم فکر میکنی چند ثانیه طول بکشه تا از شوک دربیاد!؟؟!؟

بله دیگه !! امروز نانازی کلا خوشحال بود !!‌ یک عدد دوربین اچ پنجاه سونی با پرینترش کادو گرفت!!‌ البته اینو برنامه داشتن بخرن!!‌ بابای بچه ها گفت یه تیر و دو نشون دیگه !!‌ نانازی هم گفت نمیذارم بهش دست بزنی هااااااااا!!‌نشون به اون نشونی که از وقتی اومدن خونه بابای بچه ها یه دقیقه هم دوربینو زمین نذاشته .

پس نوشت: جدول برنامه ها در ادامه مطلب هست.

 شان نزول این جدول برای اینه که فکر نکنید نانازی بلت نیست جدول بکشه !!!‌ ولی پر کردن جدول مبحث دیگه ای هست !!

صبحانه : نصف تخم مرغ نیمرو + ۱۵ گرم نان سبوس دار

میان وعده : آیس تی با یک قاشق کافی میت

نهار: یه کفگیربرنج ( بی مروت ها کفگیرهاشون اندازه کفگیر بلفی و لیلیبیت هست !!) نصف سینه مرغ آب پز سوس سویا (یعنی اینجا به زور به آدم غذای رژیمی میدن!!‌ این غذای رستورانش بود ها !!‌تازه برنجش هم فقط ریخته بودن توی پلوپز .... یعنی نه روغن نه نمک) یه کاسه سوپ که تشکیل شده بود از یه لیوان آب گرم بعلاوه چهار قطعه شناور تره خرد شده (باورکنید نانازی شمرد دقیقا چهارتا بودن)

میان وعده : یه لیوان شربت ، یک عدد آلو، ۱۰۰ گرم ماست میوه ای

شام : ۱۵۰ گرم مارچوبه و بروکلی آب پز با سرکه و تخم شنبلیله و مقادر معتنابهی فلفل + یک کاسه سوپ نانازی پز پدر مادر دار اساسی!!‌

ویتامین خورده شد .

رقص: حالا نرقص کی برقص

آب: کاملا آب بندی شد

مطالعه :صفر مطلق  

نظرات 23 + ارسال نظر
ارتباط چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 08:03 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در انتهای کمال
بنگر که چگونه می افتی
چون برگی زرد یا سیبی سرخ ؟
---------------------------------------------------------
بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...

لیلا چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 08:44 ق.ظ

همیشه شاد باشی لیلی خانم .
آی آی اون صفر مطلقه چنان حال میده :دی

تقویم صبورا چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 10:11 ق.ظ http://saboorajanam.persianblog.ir

سلام
حالتون خوبه؟
چه خوب ........

فندق چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://fandogh.extrapounds.com

من یه چشمی دارم پیری و جوونی دل آدما رو تشخیص میده ;)

بابی جون چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.lovesymphony.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی
راستش نمیدونستم وبلاگ داری وگرنه این جور وبلاگ هی روزنوشت خوراک خودمه
آره هنوزم تو کف پزشکی هستم
امیدوارم موفق باشی
یا حق
بازم بهم سر بزن

زینب چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com/

حالا یه ذره ملایم ترم بنویسی که آدم توی کتابخونه ی سر کارش ریسه نره نمیشه .
الان همه ی این کارگر مارگر ها میگن این خانومه نه خیلی خوش تیپ و قلمیه خیلی هم اروم می خنده .
تعجب نکن اینجا پارتیشنیه . همه اش از پشت دیوار هایش مهندس هایش آویزون ان ببینن خانوما چه سوتی هایی میدن نه من هم همیشه عاقلم همه اش گوشها و چشمهاشون سمت من تیز میشه ننه .
یه ذره به ملت و شیکمشون رحم کنی نه بابای بچه ها بهت میگه دل نازک نه هم شیکم های قلمبه ی ما اینقدر پر تحرک میشه نانازی
خب می بینم که خنده ام بند نمیاد وقتی یه فروند نانازی هیجان ناک میاد جلوی چشمم

هستی چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://paria-aphrodite.blogfa.com

یعنی دوربینو بهتون کادو داد و اصلا پول نگرفت؟ چرا؟
کلاْ خوشحال بودیاااااااااااا

هستی چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

عسیسم میسی کامنتمو درست کردی. تو بلاگفا که اینجوریه: میری تو قسمت آخرین نظرات. بعد پایین هرکدوم ویرایش داره. ما از اونجا هم جواب کامنتو میدیم هم با اجازه خودمون اشتباهات تایپی رو درست میکنیم

ال - وای چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 08:43 ب.ظ

خوش به حالت کلن فاز بالا می پری!
عجب کادوهای خفنی هم بهت می دن!

سیب چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.garmsarian.blogfa.com

بابا ایول عجب باحالی شما
مالزی چه می کنی خواهر
ولی شنا رو برو از دستت نره هر جا که هستی
موفق باشی

دکتر سارا چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://drsara.extrapounds.com/

وای نانازی جون خدا خفه ات نکنه چقدر تو با مزه ای
خیلی خندیدم

محمد-ق پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://it-rpnu.blogfa.com

سلام نانازی. خوبی نانازی؟. D-: برای دانلود جزوه تو وبلاگم پرسیده بودی که پهنای باند نمیزاره دانلودش کنی.
مشکل از لینکهاست.عوضشون می کنم.
در ضمن وبلاگ قشنگی داری موفق باشی

بهارک پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 01:02 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

سلام نانازی مبارکه خوشگلم من دیشب با شوهرم دعوا کردم اون با من نه ها فقط گفت چای سبز واسه لاغری خوبه منم قهر کردم حالا ۱۱۰۰ که می گی از همین کتاب منه؟ که جلد آبی و نارنجیه؟ یا از اون کتاب پی دی اف که رخی می گفت؟ همین ۱۱۰۰ خوبه نه؟ بنظرم خیلی کامل میاد اما حوصله می خواد اما اگه تو می خونی منم می خونم بگو

بهارک پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 09:26 ب.ظ

فقط این که نیست آخه پس چرا شوهر تو اصلا گیر نمی ده :(( احساس می کنم شوهرمن هنوز مثل بچه های دبیرستانیه :( شوهر همه شما ها فکر کنم بزرگتر این بچه من باشن این اصلا خیلی به این چیزا زیاد توجه می کنه

سعید جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام
متاسفانه به دلایلی مجبور به حذف وبلاگ طلاق شدم و گفتگوی ما نیمه تمام ماند بزودی آدرس وب جدیدم را به شما می دهم. برایتان ارزوی شادکامی دارم

بله متوجه شده بودم !!
امیدوارم هرچه زودتر وبلاگ جدیدتون راه اندازی بشه و من از مباحث قشنگش استفاده ببرم. درهر صورت براتون آرزوی موفقیت می کنم .

سیب جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://garmsarian.blogfa.com

هر بار این پستت رو می خونم می خندم

بهارک جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 09:18 ب.ظ

می خواستم اطمینان حاصل کنم اووووووووووونهمه نق که زدم اصلا دیدی؟ یا باز مسنجرم خراب بود و جواب دادی و من ندیدم؟

بهارک جون !
من دیروز حالم خوب نبود اصلا توی وب نبودم !! ولی امروز برات یه سری جواب فرستادم اگر گرفتی به من بگو !!

آزاده (هنر دستی) شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 05:17 ب.ظ http://honaredasti.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم.
اول اینکه تولدتون مبارک. البته با تاخیر.
دوم اینکه ممنونم از حضورتون.
در ضمن دوربینتون هم مبارک باشه.

بهارک شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

نه فقط یک دونه که گفتی مسج من میاد یا نه که همون بود فقط

مریم شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 07:23 ب.ظ http://fereshteyegham.blogfa.com

سلام نانازی جون . خوبی عزیزم . شیرینی دوربین و ........را ندادی ها ؟ فکر نکنی ما یادمون رفته
راستی سفر ۱ روزه بعدی کجا باشه ؟
میدونی چی شد ...
امروز خواستیم بریم بیرون که دیدیم قفل در ماشین باز نشد حالا به شوهر جون میگم چه شانسی اوردیم پریروز که ما با هم بودیم اذیت نکرد و زودی باز شد وگرنه باید با خط ۱۱ می اومدیم خونه
(در عوض کلی کالری میسوزوندیم )
مراقب خودت باش فعلا

آرام شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 11:24 ب.ظ

این جاست که آدم دلش می خواد نانازی بود! :)

زینب یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 01:36 ب.ظ

منم هروقت میام تو نت میام این متنت رو می خونم و کلی می خندم و به به چه چه می کنم که ای ول چه قلمی داره این نانازی
نه

rokhy یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 06:22 ب.ظ

خیلی جالب و شیرین نوشتییییی
مرسیییی
you are sooooo sweet&lovely

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد