چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

زنده ها رو دریابیم












غلام نرگس مست تو تاجدارانند


خراب باده لعل تو هوشیارانند
تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز


و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند


خوب! پدر بزرگ نانازی که به رحمت خدا رفت ! عجیب بود ایشون در سن نود و چند سالگی هیچگونه بیماری نداشتن !! یعنی نه قند اوره چربی و از این طور برنامه ها که معمولا سالمندان دچارشون میشن !! فقط آلزایمر داشت ! این سلامتی رو در سایه یه لایف استایل واقعی بدست آورده بود! ورزش منظم روزانه و خوردن غذاهای سالم !!


یعنی یه آدم باید چقدر خوش شانس باشه که از همه صفات خوب پدربزرگش فقط این قضیه آلزایمر بهش ارث رسیده باشه !! نه، کلا نانازی در این زمینه ها خوش شانسه ! مثلا کم پشتی موهاشو از باباش به ارث برده و بیحالتیش رو از مامانش (درصورتیکه بابای نانازی موهاش حالت داره و مامان خانوم هم اینقدر موهاش پرپشته که خیلی خوشگل دیده میشن) چاقی رو از خانواده مادری به ارث برده و پشمالویی رو از خانواده پدری .... خوب تا اینجاش دیگه باید فهمیده باشید که چه هلوییه این نانازی!!!!!


فردا تولد مامان جیگر طلای نانازیه !!! آخ که نانازی چقدر دلش برای این مامان جونش تنگ شده ! از همینجا تولد مامانش رو بهش تبریک میگه و براش آرزوی سلامتی سلامتی و سلامتی میکنه !! خبر خوب دیگه اینه که بابای نانازی تا دوهفته دیگه میخواد بیاد پیشش!!! وااااااااااای نانازی داره از خوشحالی میغشه !!! فقط از الان باید خونه رو بسابه !! از بس این بابای نانازی نسبت به همه چی حساسه و آبرو هم واسه آدم نمیذاره !! یه دفه جلوی بابای بچه ها یه چیزی میگه !!! به نانازی ها !!! بابای نانازی و بابای بچه ها دو روحن در دو بدن !!! آخ نه ببخشید .... چیز دیگه .... یه چیزی تو همین مایه ها !!! آی دل و قلوه میدن این دو تا به هم!!!! گلاب به روتون (هوووووووووووع) هی بابای بچه ها از نانازی میپرسه چیزی لازم نیست برای اومدن بابات بخریم ؟!؟!؟ خوب نانازی هم دید فرصت خوبیه گفت احتیاج مبرمی به یه بلندر دارن و اگر نباشه آبرومون جلوی بابا میره و این حرفا !!!! و این شد که در عرض سه سوت نانازی داری یک عدد بلند سه کاره شده !! حالا نانازی داره فکراشو جمع میکنه ببینه برای اومدن باباش چه چیزای دیگه ای لازم هست !!! مثلا یه موبایل باحال!! دو جلسه ماساژصورت(خوب باباش باید نانازی رو در وضعیت خوبی ببینه دیگه نه !؟!؟) .....


آها این پروژه رژیم نانازی هم کماکان در دست اقدام می باشد !! ایشان به تازگی در سایت اسپارک پیپل ثبت نام کرده و هر پنج دقیقه از این سایت براش یه ای میل میاد !!! اینا نمیگن این همه ای میل می فرستن خوب مردم کی وقت کنن برن ورزش و رژیم و این حرفا !؟!؟!؟

نظرات 21 + ارسال نظر
آلبالو چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://albalookhanum.blogfa.com

۱. برای پدر بزرگت تسلیت می گم. امیدوارم خودت و عزیزات سالم و شاد باشید.
۲. تولد مامان جونت مبارک
۳. همدردی همدردی همدردی. من هم مثل تو هرچی ارث بده از بابا و مامانم گرفتم و حتی گاهی در بعضی موارد که هر دو خوب بودند من شرمندشون نکردم و در اون مورد از دختر عمه هام گرفتم

آلبالو چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://albalookhanum.blogfa.com

شماره ۰ رو یادم رفت بنویسم. ببخشید شرمنده که اینقدر دیر برای تسلیت گفتن اومدم

زی زی چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com/

برای اومدن بابا هیچ چیز لازم نیست به نظر من
چون بابا ها خودشون کلی شادی میارن و آدم مگه جز دل خوش چیزه دیگه ای هم می خواد نانازی

هستی چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://paria-aphrodite.blogfa.com

تفلد مامانیت مبارک عسیسم
به نظرم یه کادو برا مامانت بگیر بده بابات براش ببره. البته یه چیزیم برا بابات بخر که بهش برنخوره. ای بابا خواهر.نگو رژیم که داغه دلمو تازه کردی

لادن چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

الهی!
تسلیت می گم نانازی جون... غم آخرت باشه عزیزم...
من این چند روز خیلی سرم شلوغه واسه همین نیومدم
همون طور هم که گفته بودم اون برنامه سه هفته ای رو
تمومش کردم و حالا به حالت عادی برگشتم

بهارک چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام دختره لوس این حرفا چیه از خودت می نویسی دختر به این خوشگلی! حالا خوبه که من دیدمت‌! به این نازی هستی تو عزیزم.
الانه مرغ باهاش دادم پخت از عصره خواهرمو از خونش کشوندم اینجا دادم برام بپزه:)) می گن اینو خریدیم که خودت یاد بگیری گفتم تو اول بپز من فردا خودم یه کاری می کنم
توش مرغ و گوجه فرنگی و پیاز ریخت و گذاشت خیلی خوشمزه شد از بس هی گفتم کمش کن ۴۵ دقیقه طول کشید اما خوشمزه شده بود. حالا بادمجونم مثل این ۴۵ دقیقه بذارم؟؟

anar چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

تسلیت میگم لیلی جان.

لیلا پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

تولد مامانت مبارک باشه !
آی لیلی گفتی ، منم دقیقا مشکل تو رو در ارث گرفتن دارم ! :دی
اوووه بابات میخواد بیاد ، چه حالی میکنه لیلی خانم !‌ پیشاپیش چشمت روشن

لیلا پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

نگفته بودم ، مدیریت بازرگانی می خونم ، امتحانای ترم کمتر از ۲۰ روز دیگه شروع میشه ! قراره این ترم درس بخونم ! البته یک وقت فکر نکنی مثلا لیلا ۱۹ سالشه ها ! نه ،‌۲۶ سالمه و از روی بیکاری بعد از لیسانس اول روی اوردم به درس خوندن و ارشد قبول نشدم و دوباره کارشناسی شرکت کردم !:دی

آلبالو پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.albalookhanum.blogfa.com

هنوز دلم نیومده بریزمش دور ولی برای همون علتی که خودم و خودت می دونیم باید بریزمش دور

میس ری پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 10:04 ق.ظ http://missrei.blogfa.com/

خانم کارمند در مرخصی بانک
Money برگشت!
باید به بانک اعتماد کرد!
اگر بانک قابل اعتماد نباشه پس به کجا می شه اعتماد کرد خواهر؟

الی پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 04:17 ب.ظ

نانازی جونم من از پارسال شروع کردم و سال گذشته ۲۰ کیلو کم کردم.ولی خب همون هم فقط ۴ یا ۵ ماه طول کشید الان نزدیک یک ساله که استاپ کردم و دیگه پایین نمیام.

بهارک جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

سلام نانازی کجایی عزیزم چه خبر خوبی؟ ندیدمت چند ساله :)

رونالی جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://ronali.blogfa.com

سلام.اول تسلیت میگم.خدا رحمتشون کنه
بعدم خیلی با حالی
به من سر بزن

لیلا جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 04:09 ب.ظ

همش چهار تا دونه امتحان دارم ، ولی آی از این چهار تا !‌یعنی تموم بشن یعنی یک مرحله سخت از زندگی رو گذروندم ، البته واضح و مبرهنه که نمیخوام همینجوری تموم بشه دیگه ؟ میخوام نمره شون خوب بشه !:دی
یک عدد لیلای آرزومند

ال - وای جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://ly.blogfa.com/

اول اینکه تسلیت می گم!
دوم تبریک! اما نمی دونم شما تو عزا هم تولد می گیرین!؟ بعضیا از این رسما ندارن! اگه این طوره که خیلی روشنفکرین!
از طرف من مامان جون رو ببوس!
و خیر مقدم به بابایی! :-*
:)

رونالی جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://ronali.blogfa.com

مامانم رفت.کرمانشاه.مال اون وراست اخه.کارشم اونجاست.اموزشگاه رارندگی..۱ هفته دیگه میاد ایشالا...

طلاق جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.talag.blogfa.com/

سلام
از لطف شما ممنون. قلم بسیار شیوایی دارید. فعلا نرسیدم تمام مطالب شما را بخونم و هر وقت خوندم نظر می دهم. موفق باشید

.. جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام نانازی تابه فکر می کنم ۵۰ تومان. ماهی من خیلی دوست دارم اما منطقه ما یا اینکه ساحل دریاست سالهاست که ماهی و خاویار تازه کمیاب شده. خاویار سیاه قد یک فنجونش رو ۵۰ تومان و حدود ۱۰۰ تومان هم برای ماهی تازه. البته اگه گیر بیاد ما به قیمت بالاش هم راضی هستیم مشکل اینه که نیست. تو بازار ماهی ریخته به قیمت ارزون اما ماهی پرورشی و دریاچه و اینهاست که ما نمی تونیم بخوریم هم من هم مامانم به همه چی حساسیت داریم:)) اگر تازه از آب دریا در نیومده باشه مسموم می شیم!! بدبختی یکی دو تا که نیست:)) تو این دور زمونه قحطی آخه این ادا هامون دیگه چیه:)) والا دیدم تو سی دی همراهشم همش ماهی درست می کردن توش. اوه بله خلاصه می خوام بگم ماهی خیلی خوبه خیلی خوشمزست اما نیست.
راستی توی این فکرم که درس بخونم. به نظرت همراه با لاغر شدن اصلا امکانش هست؟ برام لاغر شدن مهمتره. اما از دیروزه تو فکر درسم نمی دونم چکار کنم.

لیلا جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

اوهوم از ۲۰ نمره اس !‌

دیانا سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 07:20 ق.ظ http://tavan-tavan.blogfa.com

نانازی جون بقای عمر برای بازماندگان رو آرزو می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد