چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی برای امتحان می خواند(۱)

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست
جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است
تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

نانازی داره درس میخونه !! چش شیطون کر گوشش کور!!!!!
اگر کم پیدا بود واسه اینه !! اگرم پرپیدا شد !! واااااویلا!!!
نظرات 16 + ارسال نظر
بهارک شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 10:24 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

سلام لیلی جونم مرسی آفرین که درس می خونی عوضش من اصلا درس و بی خیال شدم خیلی دلم می خواست ادامه بدم اما اول باید لاغر شم سلامتیم در خطر بود :)) سروان شدم به نظرم D:

بهارک شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

کدوم دامن خوشگلا عزیزم؟ من که از همین مدلهایی که شما هم دارین می پوشم دامن تنگ و بلند که خیاطی که برام می دوزه هم تازه فارس هست
اینجا بیشتر شال و چارقد و روسری ابریشمی می برن پارچه که از تهران و مشهد میاد

بهارک شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

نه همون ما دامن و از همین لباسهایی که مد می شه تو خیابون می پوشیم و کسی بهمون گیر نمی ده چون که لباس محلی مونه اما دقیقا مدل کت و دامن و بلیز و هرچی که تو تهران و ترکیه مد شد همون :)) چرا که نه اگر بتونم حتما میام! شما هم البته که دعوتی

سارا یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://titan1.blogfa.com

لیلی جونم مرسی از محبتت . راستش از اونجایی که من دقیقه نود که هیچ --قانون گل طلایی ام ۷ روز بیشتر وقت ندارم . :)‌
از محبتت ممنونم.

دیانا یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://tavan-tavan.blogfa.com

اوه! مرسی خواهر از این همه تبادل دل و قلوه.
لیلی جون این اشتهای موقع درس خوندن هم کاملا طبیعی هستش٬ پس فقط باید کمی مهارش کنی. من خودم خوردن نوشیدنی بی کالری و یا کم کالری خیلی بهم کمک می کنه که جلوی اضافه خوری رو بگیرم.
حالا چون توی اوج امتحانات هستی٬ پس زیاد سخت نگیر و فقط کمی مراعات کن تا ایشالا بعد از امتحانها یه برنامه ی مدون بریزی و همون رو ادامه بدی تا بعدش دیگه قبل امتحان و بعد از امتحان عملا برات یکی بشه.
پس بخند و درس بخون و نذار به قول خودت وااااویلا بشه!.

شاد و پر انرژی بمونی خواهر!.

مریم یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://ghodionoghi.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی خوشی .خسته درس و امتحان نباشی
راستی ممنون از راهنماییت .حالا یه چیز میدونی من از چای سبز نوشابه ای ها گرفتم یعنی از این چای ها نیست که باید دم کنیم .الان نظرت چیه؟
بازم ممنون . میبینمت
امیدوارم امتحاناتت با موفقیت تمام بشه

کرم ابریشم یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

آره دخمل خوب من تنهای تنهام ....اما می خوام ازش استفاده کنم.... امتحانات خوب میشه نگران نباش ....فقط الان چرا درس نمی خونی ... باز اومدی اینجا (:

لیلا دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://weightloss-lili.blogfa.com/

اوه خسته نباشی خانم !‌ همون کم پیدا باشی بهتره !‌
موفق باشی

دیانا دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 06:05 ق.ظ

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----[قلب][قلب]-----------------------[قلب]-----[قلب]-----[قلب]----------------------------------------
[قلب]---------[قلب][قلب][قلب]---------[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]--------------------------[قلب]---------
-----[قلب][قلب]--------------[قلب]----------------------------------[قلب]---------------------------- [قلب]--
--------------------------------[قلب]--------------------------[قلب]---------------------------------[قلب]--
-------------------------------------[قلب]------------------- [قلب]---------------------------------- [قلب]----
------------------------------------------[قلب]------------------ [قلب]----------------------------[قلب]-----
-----------------------------------------------[قلب] ---------------- [قلب] [قلب] [قلب] [قلب] [قلب]---------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

بهارک دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 08:04 ق.ظ

صبح به خیر لیلی!!!! من خیلی دوستت دارم اومدم صبح زود اینو بگم :))

زینب دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 09:11 ق.ظ

الهی بمیرم
چقدر این درس خوندن زجر آور میشه وقتی هم امتحان داری هم اشتها
درک ات می کنم
اما سویا بگیر بخور من این کارو می کردم
از طعمش بدم میومد کالری هم زیاد نداره جلوی اشتهای کاذبت رو هم می گیره خرما هم دم دست داشته باش

زینب دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 09:14 ق.ظ

فبول نیست
بهاره همه اش تو رو دوست داره
چون بهاره تو رو دوست داره بهش میگی منم بیشتر دوست داشته باشه
وگرنه از غصه چاق میشم ها

لادن دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام لیلی جان
اومدم بگم چرا کم پیدایی؟ دیدم امتحان داری گفتم مزاحم
نشم سرمو بندازم پایین برم پی کارم!!!

دیانا سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 04:00 ق.ظ http://tavan-tavan.blogfa.com

یا رب این لیلی ما را درس خوان بساز
این زمان می گذرد٬ نمره ی بیست اش را بساز!
گر همی او را زند گول شیطونک!
مرحمت بنما و استادش ز مهر افزون نما!.

دیانا مخلصی!

بهارک سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

سلام عزیزم یک ساعت پیش تو وبلاگ می چی کار داشتی ؟‌‌ دیدی هیچی ننوشتم باز برگشتی :)) من قرار گذاشتم با خودم که کم حرف بزنم :‌)

بهارک سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

نه عزیزم یه مدت نمی تونم بیام همین اما باز زود میام طاقت دوری ندارم که من :)) بوس :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد