چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی بد است !

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست
منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظــر روی تو صاحــــب نـظراننــــــد , آری
سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

نانازی خیلی تنبل شده ! درس نمی خونه . برای چی ؟ خودش هم نمی دونه . حالا که همش دو سه هفته مونده به امتحانا!!!!!!
یه دادی فریادی چیزی سرش بکشید شاید آدم شد!!!
برنامه غذائیش هم زیاد مرتب نیست ! از وقتی فهمیده چاقیده , دیگه دل به لایف استایل نداده ! چه ورپریده ای هست این دختر!!!!!
حالا اینجا به صورت علنی اعلام می دارد. اگر نانازی تا سه شنبه کلاس دیاگرام و آرشیتکتیو دیزاین رو نخونده باشه و همینطور یه کار اساسی درباره پروژه دیتا بیس نکرده باشه ..... و صد البته نظری هم به لایف استایل عزیز....
دیگه نه ما و نه نانازی . اصلا میگیم از انارستان بیرونش بندازن! میزاریمش سر کوچه آشغالی بیاد ببرتش بده گربه ها بخورن (واییییییییییییییی چه همه گربه سیر میشن ها!!!!!!) حالا از امشب گربه ها دعا میکنن نانازی درس نخونه !!
دیگه از ما گفتن ... سه شنبه اومد گفت منو از گروه حذف کنید خودتون بدونید قضیه چیه !
لوسش هم نکنید! بچه پررو درس نخون چاقالو رو!!! اه اه اه
نظرات 8 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://ghodionoghi.blogfa.com

هوراااااااااااا من اول شدما
سلام عزیزم اول ممنون که به وبلاگ تازه تاسیسم اومدی
بعد اینکه ماشالا زرنگی و حتما امتحاناتت رو هم خوب خوب میدی و بعد چی چی ؟؟ با هم میریم بیرون و گردش و خرید وووو
نگران نباش
موفق باشی نانازی جون

من دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 05:52 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

نانازیییییییییییییی من واست یه ایمیل زدم

من دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 05:58 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

ااااااااااا نانازی این یاهو ی بی ادب نمیزاره سندش کنم ارور میده همش :|
حالا میرم و میام بعدا واست میلش میکنم!

بهارک سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://simplicity.blogfa.com/

سلام عزیزم همون شعر نبود که می خونه آ بچه های ناز نازی بیاین با هم بریم بازی از اون گفتم می دونم یه دونه ای عزیزم

زینب سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

سلام سلام
ببین منو !
منو خوب که نگاه کنی می بینی یه کسی ام تو مایه های خودت اما بهت یه راه یاد می دم که خودتو که اینوری هستس دور بزنی اصطلاحا .
با خودت مهربون تر باش ! چون بدن های ما سریع عکس العمل نشون میدن و روحیه مون هم بدجوری به حالت بدنمون بستگی داره خب ؟
اگه یه شب زیاد خوردی اشکال نداره اون شب ورزش کن ! نگو فقط ۱۰۰ تا کالری می سوزونم !!!!
ورزش کن تا حالت بدنت بهتر شه ! به کالری ها زیاد توجه نکن موقعی که امتحان داری
فقط هله هوله خوریت رو کم کن و وسط درس خوندن بیا نیم ساعت که قراره استراحت کنی رو طناب بزن یا در جا بدو !
این طوری روحیه ت بهتر میشه
راستی تو چرا نمیری کتابخونه درس بخونی ها ؟ اینطوری ساعت های مفید درس خوندنت حداقل ۵ برابر میشه
دوستت دارم نانازی جونی!اینقدرم نگو ۳ کیلو اضافه شدم نذار بدنت بفهمه و باهات لج کنه :(

لادن چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

لیلی جان... حسابی خودتو توی این پست ترور کردیا!
این قدر به خودت این حرفهای بد بد رو نزن دخترم!!!
دقیقآ انرژی منفی بهت می ده که نتونی برنامه ریزی و عمل کنی...
راستی مگه تو کجا زندگی می کنی که کوه نداره!
آخه من فکر می کردم همه جای دنیا کوه داره!

محمد چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://delle.blogsky.com

خوب
پ همه چیز دست نانازی خانومه
یه کم اون تنتو حرکت بدی همه چ
یز حل میشه
به امید دیدار

بهارک چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

نه نانازی جون من که می دونی چقد دوستت دارم و باهات دوست هستم و اینها :) بوس :* یه پست جدید بنویس و این که هی به خودت حرفای اینجوری زدی بره پایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد