چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی و سه کیلو

گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو
باد بهار می‌وزد باده خوشگوار کو

هر گل نو ز گلرخی یاد همی‌کند ولی
گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو

بهار خانوم هم که اومد . بعضی ها دلاشون تازه شد, بعضی ها دلاشون گرفت, بعضی ها هم که دل ندارن!!!!!!
و اما نانازی ...
این سال نانازی خیلی دور بود , دل نانازی که همیشه در حال پر پر زدنه ...این دفه ساکت شده بود! جیک نمی زد! وای چه عیدیه امسال !! نه بهاری , نه تازگی ... اینجا همیشه بهاره , آدم از هرچی که سبزه یه دفه بیزار میشه !
بابای بچه ها دو تا ماهی کوچولوی قرمز خریده !! که البته نانازی زیاد موافق این کارش نبود , آخه نانازی میترسه اینا بمیرن . از صبح تا شب هی به اونا زل میزنه ... وای دمش کج شد.... وای کجکی غذا میخوره ...
خلاصه کم غصه داشت این نانازی , اینم بهش اضافه شده .
مهمون بازی هم که تعطیله . فقط یه دونه دوست جون نانازی روز اول اومد خونشون و همین!!
درس هم که .... آخه نه که نانازی خیلی باهوشه !!! این چند وقت استراحت فرمودن! حالا بعدا که کاسه چه کنم دستش گرفت این روزا یادش بیاد.
مشکل چاقیدن هم فکر کنم اشکال فنی باشه . به گیرنده ها تون دست نزنید. در اسرع وقت دلیلش پیدا میشه .
خوب همین دیگه ...
سال نوی شما هم مبارک!
ایشالا توی این سال همه به اونی که میخوان میرسن!

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد جمعه 9 فروردین 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام سلام
اومدم بگم اپیدم با زیر باران البته بی مناسبت با عید نیست ولی اختصاص به عیدم نداره
زیر باران بیا قدم بزنیم
حرف نشنیده ای بهم بزنیم
نو بگوییم و نو بیندیشیم
عادت کهنه را به هم بزنیم
وزباران کمی بیاموزیم
که بباریم وحرف کم بزنیم
چشم انتظار نذاری منو ها زود بیا
به امید دیدار

کرم ابریشم جمعه 9 فروردین 1387 ساعت 08:14 ب.ظ http://kermabrisham.blogfa.com/

من تشکر می کنم بابت تشویقات انجام شده ....اما خدایش فکر کنم ۶۰۰ گرمه یک ماهی کار داره....

rokhy شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 02:49 ق.ظ http://rokhy.extrapounds.com/

وااااااای مرسی که خوشت اومد از سفره.
راستش امسال ازون سالهایی بود که دل و دماغ سفره هفت سین چیدن نداشتم.بعد دیدم عید که بدونه سفره نمی شه.
برای دلخوش کنک یکی یکی چیز اضافه کردم.هر چیز بی ربطی هم که خوشم میومد اضافه کردم.مثل گوش ماهی ها.بلوط که از جنگل جمع کرده بودم.و اسپندای 4-5 سال پیش مال سفره عقد.
کم کم دیدم قیافه پیدا کرد.یکدفعه سر ذوق اومدم.
تخم مرغاشو هم فردای عید رنگ کردم p-:
ممنونم بازم ازت.از ذوقت ذوق کردم.
هوارتا بووووووووس

من شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com/

سلام نانازییییییییییییییییییییییییییییی
من اومدم !!
البته نه اینکه امتحانام تموم شده باشه بعدیش 4 روز دیگه است الان واسه خودم دارم حالش و میبرم !!!!!

سفره 7 سین چیدی راستی ؟
از درسات چه خبر ؟
ایشالا بیام از اینجا خبر فارغ التحصیلیت و بخونم !!!

ایشالا سال خوبی داشته باشی

آلبالو شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 01:58 ب.ظ http://albalookhanum.blogfa.com/

سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشی خانوم مهندس. ببخشید اینترنت نداشتم زیاد. ولی دیگه اوضاح مثل سابقه .

دیانا یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 08:28 ق.ظ http://tavan-tavan.blogfa.com

لیلی جون ممنون از توضیحات مبسوط ات در مورد جین سینگ نازنین. سعی می کنم که سرنخ اش رو اینجا پیدا کنم!. فکر کنم که کلا دکترهای آسیای شرقی خیلی اهل ریسک نباشن٬ اینجا هم گاهی دکتر ازت می پرسه که چه دارویی می خوای برات بنویسم!.
غذا هم راست می گی٬ فرهنگ غذایی ما روی زیاد خوردن چرخیده. یه دلیل اش هم شاید عدم حضور الکل باشه!. خارجکی ها موقع خوردن نوشیدن شون هم به راه هستش در نتیجه حجم غذاشون هم طبعا کمتر می شه. اون غذاهایی که دیدی(بعلاوه ی چند جور غذای دیگه) برای حدود ۲۰ نفر بود که اکثر ظرف ها نیمه کاره باقی موند!.
شاد و درس خوان بمونی خواهر.

آلبالو یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://albalookhanum.blogfa.com/

سلام لیلی جان. دیشب فکرم خیلی مشغول بود. منتظر بودم که صبح بشه و بیام اینها رو ازت بپرسم. شاید بهت ایمیل بزنم و ازت مفصل در مورد مالزی بپرسم.
اول اینکه شما تصمیمتون اینه که بعد از پایان تحصیل برگردید ایران یا می خواهید به کشور دیگه ای مهاجرت کنی. می خوام اینو بدونم که اگه برای فوق لیسانس بیام مالزی چقدر امکان موفقیت هست برام که بعد از پایان تحصیلات بتونم به کشور دیگه ای مثل کانادا یا استرالیا مهاجرت کنم. من کمی پس انداز دارم. میشه بهم بگی تقریبا به چقدر پول نیاز دارم. من خیلی فکر کردم. خیلی دنبال اینم که مهاجرت کنم و فکر می کنم راحترین راه این باشه که برم یه دانشگاه خارجی مثل مالزی تحصیل کنم و از اونجا برای مهاجرت اقدام کنم. حالا می خوام بهم بگی آیا این یه خیال خامه یا اینکه می تونم روش کار کنم.
در مورد مسائل مالی هم بهم بگو. تقریبا چقدر پول نیاز هست. اگه بخوام اونجا تو پانسیونهای دانشگاه زندگی کنم؟ منتظرم ها

آلبالو یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 11:46 ق.ظ

مرسی ایمیلت رو دیدم بخونمش تا سئوالهای بعدی رو ازت بپرسم. مرسی

بهارک یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://simplicity.blogfa.com/

سلام نانازی جون من اگر ایمیلت رو داشتم حتما جوابت رو برات می فرستادم عزیزم اگر ناراحت نمی شی ایمیلتو برام پیغام خصوصی بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد