چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی شب بیدار

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مَََباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست
به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

ساعت 5:30 صبحه ! نانازی هنوز نخوابیده ! داره بارون میاد! ریزه ریزه و نم نم. یه نسیم کوچولوی خنک هم یواشکی نانازی رو قلقلک می ده . نانازی داره درس می خونه . اما چیز زیادی حالیش نشده . بالاخره این ترانک وی لن رو کشف کرد ولی هنوز پاکت ها فرستاده نمی شن. ولی ساب نت رو تقریبا راه افتاده!!! بچه های کلاس می گن ازش بخوایم که امتحان نگیره ! بالاخره که چی ؟ باید این مطلب یادگرفته بشه یانه؟
بابای بچه ها راحت گرفته خوابیده ! صدای فرت و فورت نفساش تا هال میاد! شبا همه صدا ها شفاف تر هستن.
مثل صدای بارون ... صدای خدا!!!
خوب بگذریم....
این برنامه غذای دیروز نانازی بود:
آب 2.5 پارچ ( هرپارچ 1800 میلی لیتر)
یه نصفه پاپایا
دو سه تا هویج
یه ماست میوه ای 150 گرمی
یه پیش دستی برنج با خورش کرفس.
دو سه تا نون سوخاری تخم مرغی
1 خیار سالادی قلمبه
یه تیکه کوچولو مرغ
دو سه تا چنگه سبزی ( نه مثل ایران خوش عطر و بو ! اینجا هرچی که سبز باشه رو می خورن)
وچای ...
ورزش : با عرض شرمندگی از خواب که بیدار شده تا حالا به این صندلی چسبیده شاید از نت ورک چیزی سر دربیاره!!!
ولی خوب یه دو تا آهنگ باحال رو رقصیده ( فقط برای تجدید روحیه!)
نظرات 5 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 06:21 ب.ظ http://topoli6612.blogsky.com/

سلام نانازیییییییییییییییییییییییییییییی

من نبودم این چند وقت دانشگاه شما رو نمیدونم ولی دانشگاه ما الان آخر ترمش و سرمون شلووووووووووووووووووووووووووووووووغ
هفته ی بعد نه بعدش امتخانای پایان ترم شروع میشه منم تا هفته ی اول آپریل امتحان دارم تا اون موقع نمی تونم بیام سر بزنم. آخه من که مثل شما از اول ترم نمیخونم !! تازه شب امتحانی بودم ولی تازگیها صبح امتحانی شدم!!!!!!!!!
این مدت هم که نشد بیام البته پست هات و دیدم
خلاصه خیلی شلوغم ایشالا بیام جبران کنم.

ایشالا که موفق باشی هم تو درس هم تو زندگی.

پ.ن: وایی چقدر خوبه از اول حسابی میخونییییی اینطوری شب امتحان راحتی
keep it up

من پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 06:24 ب.ظ http://topoli6612.blogsky.com/

ااااااااااااا راستی یه چیزی یادم رفت بگم
من یه جا خوندم که زیر هزار و دویست تا کالری نباید گرفت توی روز. یعنی زیر 1200 تا بخوری واسه بدن ضرر داره.
گفتم بگم که خیلی هم غذات و کم نکنی//

کرم ابریشم جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://kermabrisham.blogfa.com/

این شعر واسه هر پست نوشتنت حرف نداره ....
من همیشه میام اینجا از نوشته هات خوشم می یاد .....
خلاصه پیش بسوی هدف.... یک خانم مهندس خوش اندام...

زینبی یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 09:30 ب.ظ

زینب یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام عزییییییییییزم
خوبی ؟
مرسی که سر می زنی
مرسی که حالمو می پرسی و یه عالمه ارزوی خوب واسه ات که لاغر بشی
رژیم ات خوبه ولی این دفعه یه ذره زیاد کم نخوردی به نظرت ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد