چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

عید مبارکی

سلام

عید قربون مبارک !!!

گوشت قربونی خوردید یاد چاقالو هم باشید. مخصوصا اگر بساط کباب راه انداختید .

من امروز رسما دانشجو شدم !!! ثبت نام کردم و یه عالمه پول بی زبون رو ریختم به حساب این مالایایی ها!!!! وای که این شهریه دادن خودش کلی آدمو لاغر می کنه !! انگار از گوشت تن آدم کنده میشه !!! ولی خوب میارزه ، یه کم کمتر می خوریم و گردتر میشینیم ولی بالاخره مهندس میشیم

فکر کنم این وبلاگ به تنها چیزی که مربوط نمی شه رژیم و لاغری و این حرفاست!

************بازم عیدتون مبارک ***************

نظرات 5 + ارسال نظر
گلبرگ جمعه 7 دی 1386 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

سلام نانازی جونم .. فردا عید غدیر .. واقعا الان منو شطرنجی کن که تازه می خوام بگم عید قربونه تو هم مبارک عزیز دلم و گوشت قربونی هم که برامون آوردن کلی یادت کردم اما کباب نخوردیم (زبون )
بابا مهنددددددددددددددس ....هوووووووووووورااااااااا دانشجوییت مبارک نانازی جونم انشالله همه ی واحداتو تند تند پاس کنی و توی تحصیلت موفق باشی و دکترا بگیری (بووووووووس )
انشالله استاد دانشگاه میشی همه ی پولایی که برای شهریه دادی رو در میاری !

گلبرگ جمعه 7 دی 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

راستیییییییی می بینم که تو هم مثل خودم دیر به دیر آپ می کنی .. ایول .. بزن قدش (چشمک)
تو همین یکی دو روز برات میل می زنم .
مواظب خودت باش
بوووووووس

گلبرگ یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

سلام نانازی جونم .. خوبی ؟ کجایی عزیز دلم ؟ هیچ معلومه ؟ الان ۱۸ روزه که ننوشتی اصلا .. به منم سر نزدی .. البته امروز حوالی ساعت ۳ - ۵/۳ یه آی پی از مالزی توی آمار وبلاگم ثبت شده .. نمی دونم خودت بودی یا نه که اومدی و رفتی و کامنت نذاشتی... در هرصورت من نگرانتم .. منو از خودت بی خبر نذار .. نکنه با درسا مشغولی دیگه ما رو تحویل نمی گیری مهندس (چشمک)

گلبرگ یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

نانازی من نگرانتم بابا .. چرا یه خبر از خودت بهمون نمی دی ؟ ( گریهههههههههههههههههه )

گلبرگ پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام نانازی جونم.. امروز اومدم خبر بدم که من به دلیله مشکلاتی که ایجاد شده وبلاگمو حذف کردم و دیگه فکر نکنم به وبلاگ نویسی ادامه بدم .. این روزا خیلی داره سخت می گذره .. برام دعا کن .. خیلی ..دعا کن که خدا تحملمو زیاد کنه و حداقل قدرتی که داره رو تو ی این روزا بهم نشون بده تا بدونم تنها نیستم .. ببخشید اگه اینجوری شد .. اگه لطف کنی لینکمم برداری ممنون میشم ..به خاطره همه ی روزایی که بودی و راهنماییم کردی و از لحاظ فکری و روحی بهم کمک کردی یه دنیا ممنونتم .. حلالم کن.[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد