چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

نانازی موتوری

وای راستی یادم رفت بگم ، ما یه عدد موتور هوندا خریدیم!!!! و قراره که با اون اینور و اونور بریم توی این هفته منم قراره برم کلاس تا گواهینامه موتور بگیرم.

فقط تصور کنید ! یه چاقالوی نانازی سوار موتور البته اینم بگم که مثل ... می ترسم ولی چاره چیه؟ البته قراره برای مسافت های نزدیک ازش استفاده نکنیم ، برای صرفه جویی در مصرف سوخت ! این مسافت نزدیک هم که میگم حدود ۴ کیلو متره ، یعنی نزدیکترین مرکز خرید به خونه ما ! می خوام هرروز برای خرید برم اونجا و برگردم ، میشه حدودا ۸ کیلومتر! واه خدایا اونوقت دیگه اندام نگو باربی بگو!!!!

این آقاهه سیاه پوسته کنارم نشسته هی سرک می کشه توی کامپیوتر من ببینه چی تند تند تایپ می کنم. دلم می خواد انگشتم رو فروکنم توی چشمش! فضول!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
گلبرگ چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

وای کاش انگشتتو می کردی تو چشمش یه لحظه تجسم کردم یه سایه پوسته مو فرفری نشسته کنار کامپیوتر تو هی داره گردنه درازشو کج می کنه ببینه چاقالوی نانازی داره چی می نویسه ....مردم از خنــــــــــــده... موتوره نو مبارک باشه نانازی جونم ... انشالله که زودتر بری کلاس و خوبه خوب موتور سواری یاد بگیری ... وقتیم که می خوای سوار بشی رعایت نکات ایمنی و کلاه ایمنی فراموش نشه لطفا .. من یه چاقالوی نانازی بیشتر ندارما ... می گم ولی واقعا اگر هر روز بخوای ۸ کیلومتر پیاده روی کنی بعد از ۳-۴ ماه حسابی لاغر می شیا ... منتها اگه بتونی مداوم ادامش بدی .. من تابستون پارسال یه برنامه ی پیاده رویه خفن داشتم خیلی جواب داد منتها حیف که دووم نیاوردمو قطعش کردم و حالا هم اینقده تنبلم هر جا می خوام برم سریع تاکسی یا آژانس می گیرم یا به بابام می گم برسونم (زبون)

گلبرگ چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

راستی ممنون که لینکمو گذاشتی تو لینک دونیت عزیزم ... کلی ذوق کردم .. منتها چون من همیشه از لو رفتن وبلاگم می ترسم و دوست و آشنای فضول ( مثل اون سیاه پوسته ی فضول چشمک) زیاد دارم که خیلیم بی کارن و می شینن هی سرچ می کنن ببینم من کجام و چی می نویسم ( باور کن راست می گم سر همین جریان فضول بازیاشون از بهمن ۸۴ تا حالا ۳ بار آدرسو عوض کردم اول توی پرشین می نوشتم .. بعد بلاگفا .. حالا آمدم بلاگ اسکای ) .. اگه میشه یه لطفی کن لینکمو با عنوان همیشه محبوبی بذار تو لینک دونیت ... مرررررررررسی
بوووووووووووووووووووس

گلبرگ چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

عنوانتم خیلی توپن خانومی .. مرسی که از پیشنهاداته خواننده هات استقبال می کنی (زبون )
همیشه خوب و خوش وسلامت و لاغر باشی (چشمک)
بووووس

خودم چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام گلی جون
ممنونم، فکر کنم تنها خواننده این وبلاگ کوچولو خودتی !!!
راجع به مالزی رفتن پرسیدی راستش ما اول یه سری فرم آنلاین برای بابای بچه ها پر کردیم بعدشم کل مدارکشو (البته ترجمه) فرستادیم اینجا حدود ۳-۴ ماه بعد جوابش اومد. اینجا یه سری شرکتها هستن که اگر بخوای برات پذیرش می گیرن . اگر هم قابل بدونی مدارکتو برام بفرست خودم برات پذیرش بگیرم.
من هم تازه این ترم پذیرش گرفتم و تازه امروز ثبت نام کردم!!!! رشته آی تی !!!!!!!
منو داری؟؟؟؟؟؟ بالاخره مهندس شدم !!!!
هزینه ها هم بستگی به نحوه زندگی کردنت داره دیگه ، قیمت ها نسبتا خوبه (غیر از اجاره ها که اونم باز از ایران ارزونتره) . ای میلم رو هم دادم اگر خواستی برام ای میل بده فقط اگر دیر شد ناراحت نشو چون فعلا اینترنت ندارم.
ماچ ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد