چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

اسباب کشی

سلام

هه هه!!!! ما هنوز نرفتیم وسایلمون بیرون ساختمون ولو شده ولی وسیله پیدا نکردیم. هه هه!!!! تازه صاحبخونه علاوه بر اینکه پول پیشمون رو نداد یه چیزی هم ازمون گرفت. هه هه!!! آخه من به بابای بچه ها چند هزار بار گفته بودم اولا اینجا بدرد ما نمی خوره بعد هم زود تر برو باهاشون صحبت کن ببین حرف حسابشون چیه، هر دفه هم ایشون می فرمودن اینجا که ایران نیست حساب کتاب داره هه هه !!! حساب کتابشون رو هم دیدیم. هه هه!!! تازه ایشان کلی هم غرولند تحویل جامعه داده اند که فلان و بیسار و ... هه هه!!! مگه من اینجا رو پسندیده بودم . آخه یه اطاق ۴۰ متری بدون آشپزخونه و حتی یه دونه ظرفشویی ۳۳۰۰۰۰ تومان می ارزه؟ البته این پول تبدیل شده ها!! (۱۱۰۰ رینگیت مالزی که هر رینگیت ۳۰۰ تومانه ) هه هه!!! استخونام تیر کشید از بسکه زیر شیر دوش ظرف شستم . هه هه!!!! یادم میاد می خواستم یه دونه کرم بخرم اینقدر یه قرون دو زار کردم آخرم از خیرش گذشتم. آخه زندگی دانشجویی رو چه به کرم و این حرفا!!!! هه هه !!!

فقط می خوام حرص نخورم . می خوام به روی خودم نیارم. می خوام فکر کنم انگار اتفاقی نیافتاده ، انگار وسایلمون اون پایین ولو نیست و مورچه ها حتما الان حتما به جون خوراکی هامون نیافتادن.

پس سعی می کنم فقط بگم هه هه !!!!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
لی لی دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام لیلی جان
اول از همه خوشحالم که به جمع اناریون پیوستی و یک دوست دیگه هم به این جمع اضافه شد ه ... مرسی که به وبلاگم سر زدی و اون نظر زیباو مفیدت رو گذاشتی ...
درمورد جابه جایی هم می دونم که تو این شرایط سخته که آرامش واقعی داشته باشی اما به این فکر کن که خیلی زود از این حالت درمیای و این چند روزی که تو این وضعیتی شاید فرصتی باشه برای تمرین راحت گرفتن ...کارهایی که می تونی انجام بدی انجام بده وبقیه اش رو بذار به موقعش بهش فکرکن ...

گلبرگ چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

سلام نانازی .. خوبی ؟ چی شده ؟ چرا وسائلتون تو کوچه است ؟؟؟ آخه چرا صاحبخونه باید ازتون پوله اضافه بگیره ؟ این دیگه چه وضعشه ؟؟‌ عزیزم تو و بابای بچه ها و بچه ها چند نفرید که می خواستید تویه اتاق ۴۰ متری زندگی کنید ؟؟؟ من الان خیلی ناراحت و گیجم .. زود بیا بگو چی شده ؟ تو این یکی دو روزه که ننوشتی چی شده ؟ خونه پیدا کردید ؟‌ الان در چه حالی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( ناراحـــــــــــــــت)

گلبرگ چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

سلام نانازی .. خوبی ؟ چی شده ؟ چرا وسائلتون تو کوچه است ؟؟؟ آخه چرا صاحبخونه باید ازتون پوله اضافه بگیره ؟ این دیگه چه وضعشه ؟؟‌ عزیزم تو و بابای بچه ها و بچه ها چند نفرید که می خواستید تویه اتاق ۴۰ متری زندگی کنید ؟؟؟ من الان خیلی ناراحت و گیجم .. زود بیا بگو چی شده ؟ تو این یکی دو روزه که ننوشتی چی شده ؟ خونه پیدا کردید ؟‌ الان در چه حالی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( ناراحـــــــــــــــت)

گلبرگ پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

راستی حکمت انتخاب اسمه بلاگت چیه ؟ من هر چی فکر کردم نفهمیدم ab5648li یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

گلبرگ جمعه 23 آذر 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

کجایی پس نانازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد