چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

شنبه

امروز بهتر بودم ، نه که رژیم خاصی رو شروع کرده باشم ، نه ! ولی مواظب تر بودم نه بیسکوئیت خوردم و نه برنج ولی هله هوله رو یه کمی !! می خوام آخه یه دفه خودم رو محروم نکنم که دوباره حریص بشم . به خودم گفتم ببین همه چیز هست، هرچی هم دلت می خواد بخور! راستش اینطوری آدم کمتر حریص میشه. فکر می کنم اول چشم آدم باید سیر باشه ! شکم که با یه لقمه نون هم سیر میشه!!! یه ساعتی هم پیاده روی کردم ولی خیلی آروم بود. همونطور که می شه توی یه مرکز خرید راه رفت دیگه.

راستی می خوام هر روز صبح ناشتا یه قاشق سرکه سیب یه قاشق عسل با یه لیوان آب ولرم قاطی کنم و بخورم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلبرگ پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

آفرین نانازی خانوم .. رهرو آن نیست که گه تند و گه آهسته رود .. رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود .. راستی یه پیشنهاد دیگه در مورد وبلاگت .. اگه میشه برای پستایی که می نویسی عنوان انتخاب کن یا حداقل ۱-۲-۳-۴-۵ و ... بزن که راحت تر بشه کامنت داد و از هم تفکیکشون کرد .. تو بخش تنظیمات عمومی مدیریت وبلاگتم تعداد یادداشتهاتو بکن ۱۰ یا ۱۵ تا که اگر بیشتر از ۵ تا هم پست نوشتی نره بشه با باز کردنه صفحه ات دیدشون .. در مورده کامنتها هم اگه تو بخش تنظیماتت تاییدیه رو برداری فکر کنم بهتر باشه بازم بستگی به نظر خودت داره ها .. اینا فقط پیشنهاد بود .. گلم کجایی ؟ زود بیا بگو از دوشنبه تا حالا چه کار کردی ؟ کامل جا به جا شدید تو خونه ی جدید ؟ وضعیت رژیمت چطوره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد