چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

سلام خدمت همه دوستای چاقالوی نانازی خودم

همه اونایی که وقتی می خوان برن مهمونی دویست بار لباساشونو زیر ورو میکنن شاید یکی از لباسا لاغرتر نشونشون بده

اونایی که وقتی شکلات یا غذاهای خوشمزه می خورن از بیخ گلو تا معده شون از عذاب وجدان متورم میشه،

اونایی که دوستاشون لپشونو می کشن و می گن : آخی توپولی،

سلام

راستی می دونستید آدمای تپلی همیشه مهربون تر هستن؟ (البته بجز خانم تناردیه !!!) قصدم توجیه چاقی نیست. من فقط دوست دارم یه کم خوش تراش باشم. تا حالا هزار بار هم رژیم گرفتم، اما خوب خودتون می دونید که.....

حالا این وبلاگ رو راه انداختم تا بصورت علنی رژیم بگیرم.

تا خدا چی بخواد.....

نظرات 2 + ارسال نظر
گلبرگ جمعه 9 آذر 1386 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.hamishemahboob.blogsky.com

سلام نانازی جون .. خوبی .. قبل از هر چیز کلی سوت و دست که از امروز تصمیم گرفتی رژیمتو سفت و سخت دنبال کنی و می خوای جدی شروع کنی .. به قوله بچه های با مرام منم پایتم فتییییییییییییییییر ... بزن قدش یا علی (چشمک )
بعدشم ممنون که به بلاگم اومدی
بعد ترشم اولین خواننده ی وبلاگت منم چی می خوای بهم جایزه بدی البته می خوام تو قسمت نظرات و پیشنهادات یه پیشنهاد بدم چون زمینه ی قالبت مشکیه بک گراند کالرتو سفید کن تا بشه نوشته هاتو خوند من خودم با راست کلیک و های لایت کردن تونستم بخونمشون .
اینم آدرسه :
http://www.farsiebook.com/ebook/7499.htm

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد